Gjest Gjest_bergenser_* Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Er det noen som vet om det er noen låsbare skap i Grieghallen? Det er jo en garderobe nede, men den er jo ubemannet, er den ikke? Vi skal på en forestilling i Grigsalen og kommer rett fra skolen og har dermed både laptop og skolebøker å dra på. Vil gjerne slippe å drasse på det under forestillingen, men vil ikke la det stå i en ubemannet garderobe heller.
Kamikatze Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Ring vekteren der, så får du vite hva de kan hjelpe deg med.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Ring vekteren der, så får du vite hva de kan hjelpe deg med. Jeg har jobbet der, alt av gardarobe er på eget ansvar ingen bokser
Kamikatze Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Jeg også - og det er utrolig hvor smidige man kan være, om man legger litt godvilje og serviceinnstilling til...
Gjest ts Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Takk for svar. Jeg skal ringe og høre med dem. Hadde vært veldig greit om de hadde en eller annen løsning, jeg har ikke så veldig lyst til å gå via bystasjonen. Synes egentlig det er litt dårlig hvis en ubemannet garderobe er eneste mulighet i Grieghallen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå