Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Noe som kan anbefale en god støvsuger? Eventuelt advare mot en dårlig? Har Parkett, fliser og et teppe i stua, ønsker helst en liten og lett støvsuger, men det viktigste er jo sugeevnen, og den må være god!
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Kjøp en swiffel sweper på tvshop! De er vist veldig gode:) Selv har jeg invite poseløs støvsuger. Kjøpt på Jernia til 799. Nå er det vist 3varer for prisen av to... Så: mye å spare hvis man går sammen med andre som kjøper store ting..
Gjest strykebrett Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Denne er jeg veldig fornøyd med. Både poseløs og rimelig i pris, pluss at den har HEPA-filter. Anbefalte den til mamma som også er fornøyd med den (hatt den ca et år).
vimse Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Kjøp en swiffel sweper på tvshop! De er vist veldig gode:) Den er ikke noe hvis man er ute etter å få støvsugd ordentlig, den tar bare det overfladiske. Jeg har hatt noen støvsugere opp igjennom og har endt opp med miele to ganger etterhverandre og er veldig fornøyd. Spesielt kjekt er det med det laaaange håndtaket, så gamle skrukkete meg slipper å gå krokbøyd når jeg støvsuger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå