Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er kompliset:

Vi hadde først er forhold begge var gift, så gikk vi fra våre partnere, vi ble kjærester.

Så gikk han tilbake til kona, så ble vi elskere, han gikk fra kona. Vi ble kjærester, så vingler han litt til og er sammen med kona igjen.

Så blir det slutt, og han lover at det er meg han vil ha, den STORE KJÆRLIGHETEN som han ikke kan leve uten.......

Men jeg vet ikke om jeg tør, vi har jo hatt denne runddansen noen ganger.

Xkona hans er en underkua stakkar dame uten et eneste bein i nesa, så jeg vet at hun alltid vil ta han tilbake...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sativa
Skrevet
Dette er kompliset:

Vi hadde først er forhold begge var gift, så gikk vi fra våre partnere, vi ble kjærester.

Så gikk han tilbake til kona, så ble vi elskere, han gikk fra kona. Vi ble kjærester, så vingler han litt til og er sammen med kona igjen.

Så blir det slutt, og han lover at det er meg han vil ha, den STORE KJÆRLIGHETEN som han ikke kan leve uten.......

Xkona hans er en underkua stakkar dame uten et eneste bein i nesa, så jeg vet at hun alltid vil ta han tilbake...

Hvordan vet du at hun er det? Har han sagt det? Det er ikke han som er den underkua da, siden han går tilbake til henne rett som det er?

Eller kanskje du er det også, siden du finner deg i dette?

Gjest Naria
Skrevet

Ser jo ikke ut som om du er noe bedre.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tipper det er du som blir mest lurt her.

Skrevet
Hvordan vet du at hun er det? Har han sagt det? Det er ikke han som er den underkua da, siden han går tilbake til henne rett som det er?

Eller kanskje du er det også, siden du finner deg i dette?

Har prata med henne, og hun gjør alt for å være "familie". Det er feks greit for henne at han har meg på si, så lenge han tilslutt kommer hjem til henne.

Skjønner jo at jeg også blir litt utnytta her. men nå har jeg sagt at det får være enten eller. Men tør jeg stole på at han ikke gjør som de siste to gangene og går tilbake til henne så fort et problen byr seg?

Gjest Gjest
Skrevet
Har prata med henne, og hun gjør alt for å være "familie". Det er feks greit for henne at han har meg på si, så lenge han tilslutt kommer hjem til henne.

Skjønner jo at jeg også blir litt utnytta her. men nå har jeg sagt at det får være enten eller. Men tør jeg stole på at han ikke gjør som de siste to gangene og går tilbake til henne så fort et problen byr seg?

Han går tilbake. Oddsen er 1-9, og du har den dårlige oddsen her.

Skrevet

Jeg ville absolutt ikke fortsatt å ha noe forhold til denne mannen om jeg hadde vært deg. Selvfølgelig går han tilbake til henne, der får han jo lov til å holde på sånn.. Han får jo både i pose og sekk der.

Gjest Gjest
Skrevet

Og jeg som trodde at jeg hadde ett kjipt liv, at du gidd finne deg i noe slikt. Hallo..skjerp deg, få en hobby.

Gjest Gjest
Skrevet
Dette er kompliset:

Wow, samme historie som meg dette, bare at jeg var single (og ikke gift), mens han er gift. Hans kone er skikkelig underkuet og spiser piller når livet går henne i mot. Hun manipulerer og truer. Og et sånt monster vil han bli hos..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...