Gå til innhold

jeg er så lei av min porete hud!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

jeg var dum og skulle prelle av meg litt hudormer o.l med sånn strips du legger på å drar av etter 15 min... joda, jeg så at jeg har fått enormt med porer i det siste nedover kinn,hake og panne også (kan skyldes selvbruningskrem som har lagt seg i porene??? anyone??) så jeg tok det nedover alle stedene jeg hadde porer, skulle dra av.. å det var så vondt som jeg aldri har hatt før ca.. jeg har litt dun i fjeset så kAN være derfor, men jeg har blitt enormt porete og rød etter dette.. det var forje uke.. ser ikke UT nå...

har slutta md selbruner å sol, så nå ser jeg alt kjempe tydelig på min BLEKE hud hvertfall... tenkte å gå på apoteket eller parfymeri og kjøpe noen gode produkter idag... hvor er d best å gå??? har de peiling på porer å sånn på apoteket egentlig?? hudpleier er så aaaaaaaltfor dyrt.. men jeg må ha noe som funker.. bruker dyre hudpleie produkter i rens og ansiktskrem som jeg fikk for noen mnd siden... har ikke kviser lengre etter jeg begynte på p-piller og renser godt og gode kremer, men porene er som sagt styggere enn noen gang før..!! må jeg tilbake til solarium og brunere hud for å ikke se de mer?;(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke solt meg for mye hadde jeg vært deg. Tror det kan gjøre vondt verre, og som vi alle vet er ikke for mye sol så bra for huden. Har du prøvd Normaderm-serien fra apoteket? Jeg har en ansiktskrem i det merket og er strålende fornøyd! Jeg får matt, glatt og jevn hud - elsker den! Jeg ville gått på et apotek og spurt hva som passer til din hud, de bør ha peiling der :) Ellers har jeg ikke noen bedre råd, desverre...

Skrevet (endret)

Ville gått innom en hudpleiesalong for å få anbefalt produkter til huden din. Du trenger ikke bestille time eller få behandling, så det koster deg ikke mer enn turen dit og evt. de produktene du velger å kjøpe der. Ville droppet solarium og selvbruning for en periode, tror det gjør vondt verre rett og slett - men jeg er ingen ekspert da. MD formulations har gode produkter, og etter at jeg begynte å bruke rens fra MD har porene mine blitt _mye_ mindre.

Endret av Aryia
Skrevet

Har du problemhud av noe slag bør du ihvertfall ikke gå på apotek eller parfymeri. Hudpleieprodukter i hudpleiesalong får du da veldig billig på nett, så jeg ville dratt innom en salong og fått anbefalt produkter der og kjøpt de på nett. Bruker du feil produkter kan du forverre problemet.

Skrevet

Jeg hadde problemer med hudormer og store porer på nesen før, har brukt en haug med renseprodukter og ansiktsmasker. Jeg fikk anbefalt Bioline produkter hos en hudpleier, og har begynt å bruke en fruktsyre og en dagkrem som har redusert linjer i pannen, porene er mindre og huden virker glattere. Fruktsyren og kremen er fra en serie som heter Primaluce tror jeg...

Kan anbefales på det sterkeste, kombinert med en god rens!

:goodbye:

Gjest Gjest
Skrevet

rens,facial lotion ,og clearings complexx fra MD formulation redder nok huden din.

kjøp på prettyskin4less.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...