Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Noen som har hatt denne som inngangsmarsj i kirken? Vi vil gjerne ha den, men den står ikke på alternativer på et ark fra kirken. Men det er vel bare å spørre organisten om han spiller den?
mbi002 Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Utrolig fin, ihvertfall! Har også tenkt på denne. Men jeg kan dessverre ikke svare på spm ditt.
Solstrålejenta Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Vi skal også ha denne Den er bare utrolig nydelig! Vet at det går an å spille den på både orgel og piano, men det er jo ikke sikkert organisten kan den. Hvis jeg var deg ville jeg ringt organisten og forespurt om det er noe han eller hun kan spille... Så vet du det sikkert. Vi skal forøvrig leie inn strykere til å spille den....
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 åå, det hadde jo blitt kjempe vakkert med strykere.. Hvor leier du de? Og hva er prisen?
Solstrålejenta Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Ja, tror det blir veldig flott :rødme: Vi leier gjennom musikkrådet i fylket vi gifter oss i. Det er min kjære som styrer med dette her, så jeg har ikke helt oversikt, men mener at de tok 1500-2000 kr per stryker... Så det blir jo fort noen kroner da, når man skal ha en 3-4 stk. Hvor mange man vil ha avhenger jo selvfølgelig av hvor "autentisk" man vil gjøre det. Vi skal forøvrig bruke strykerne til inngang og utgang, samt et soloinnslag... I tillegg kommer de antageligvis til å spille på mottagelsen som er etter vielsen og frem til middagen når vi er til fotografering. Men man kunne kanskje funnet strykere billigere hvis man kjenner noen eller går til musikkskoler eller lignende?? Spørs hvor mye penger man vil legge i det
Lille Rosa Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Vi skal også ha den som innmarsj . Vi skal kun ha organist, og dette var visst veldig vanlig i kirken vi skal gifte oss. Den er jo bare kjempefin!!
Bertelura Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 Vi skal også ha den som inngangsmusikk. Men har bare en som skal spille den på violin. Tror det blir nydelig i steinkirken (hvis organisten går med på det da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå