Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Hei. Jeg skal lage blomsterdekorasjoner til bryllupet mitt selv.. Men problemet er hva jeg skal ha det i? Trenger ganske mange, så burde være noen som ikke er så alt for dyre! Noen tips?
Supramundane Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Kanskje ikke aktuelt, men hva med billige glassvaser fra IKEA?
lilleanda Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Jeg skal også lage de selv, og tenkte å kjøpe IKEAs ølglass.... De har to forskjellige som passer som vaser. Et høyt og tynt og et litt lavere bredere, MJÖD heter de. 6 stk for 49kr, også skal jeg lime på en blondekant og ha i markblomster. http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/series/07725/
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 De var kjempefine de, men jeg skal ikke ha bukketter, jeg skal lage oppsatser, så derfor må jeg finne noe "skållignende" greier..! Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?
Bertelura Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Ikea har mye sånne halv dype skåler, det har Nille også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå