Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg drister meg inn i singelforumet for å få tips fra ekspertene :)

For første gang på gud-vet-hvor-lenge har jeg fri fra alle forpliktelser på fredag/lørdag, men da melder det andre problemet seg. Hva i all verden skal jeg finne på? Det blir i grunnen nok barn i hverdagen, så jeg tenkte å unngå å besøke noen med barn. Problemet er at de som ikke har barn ikke er tilgjengelige, så da sitter jeg her og vurderer alternativer... Noen tips?

Endret av Apollon
Videoannonse
Annonse
Gjest KateW
Skrevet

Døh! Hvis du ikke er skikkelig singel, og lister deg innom her og frister med marmorkroppen din, så får du ikke hjelp, nei! Med mindre du tar meg med ut og spiser middag! :nigo:

Vet ikke hvor du bor, men skal gi deg noen tips til hva jeg liker, og hva jeg som singel finner på en fredag og lørdag, offentlig og ikke fullt så offentlig, siste kaller jeg min SSB, Secret Singel Behaviour :sjenert:

(Du får selv avgjøre hva som er hva...)

Løpe rundt i huset naken og høre på sær musikk...

Være naken (husk gardiner!)

Høre på sær musikk

Stelle føtter og hender

Ansiktsmaske

(Eller tilsvarende guttegreier)

Lese teite bøker

Se filmer ingen andre vil se sammen med deg, og alt ekstramaterialet

Gå på kino, denne helga er jo "menn som hater kvinner" aktuell, men hvis ikke se en film du vet dama di ville hatet, eller mislikt, eller ja, du skjønner, OG du får alt popcornet selv.

Gå ut og spise lunsj og les aviser, eller en bok uforstryrret.

Spis lang frokost, med aviser. (IKKE SPISE AVISER)

Gå på ski, uten barn eller treg (?) kone

Gå i svømmehall, ta badstu og gå ut og drikk øl etterpå.

Se sport!

Dusje så lenge varmtvannstanken holder...

Spis mat du ikke spiser på grunn av kresne folk rundt deg.

Onaner uten at noen kan ferske deg

Nja...? Noe som hjalp?

Skrevet
Døh! Hvis du ikke er skikkelig singel, og lister deg innom her og frister med marmorkroppen din, så får du ikke hjelp, nei! Med mindre du tar meg med ut og spiser middag! :nigo:

:lur:

Vet ikke hvor du bor, men skal gi deg noen tips til hva jeg liker, og hva jeg som singel finner på en fredag og lørdag, offentlig og ikke fullt så offentlig, siste kaller jeg min SSB, Secret Singel Behaviour :sjenert:

(Du får selv avgjøre hva som er hva...)

Løpe rundt i huset naken og høre på sær musikk...

DET skal jeg sannelig gjøre (litt utpå kvelden)

Være naken (husk gardiner!)

Pøh, sjenanse er oppskrytt.

Høre på sær musikk

Hva, uten å være naken??? Det går vel ikke...

Stelle føtter og hender

*Gjeeesp*

Ansiktsmaske

Har du oppskrift :ler:

(Eller tilsvarende guttegreier)

Det finnes da ikke guttegreier som er i nærheten en gang

Lese teite bøker

Joda, kanskje jeg skulle lese litt Douglas Adams igjen. Får meg til å le selv om jeg er helt alene.

Se filmer ingen andre vil se sammen med deg, og alt ekstramaterialet

Film er aller best sammen med andre, synes jeg.

(Her var det slutt på å sitere, gitt. Får markere på annet vis i stedet.)

Gå på kino, denne helga er jo "menn som hater kvinner" aktuell, men hvis ikke se en film du vet dama di ville hatet, eller mislikt, eller ja, du skjønner, OG du får alt popcornet selv.

Har "Menn som hater kvinner" kommet til Norge, da? Troddde den kun hadde premiere i Sverige nå. Men joda, skal sjekke kinoprogrammet.

Gå ut og spise lunsj og les aviser, eller en bok uforstryrret.

Det kan jeg gjøre hvis jeg ikke ramler altfor langt utpå fredag...

Spis lang frokost, med aviser. (IKKE SPISE AVISER)

Nei så bakfull håper jeg ikke at jeg blir...

Gå på ski, uten barn eller treg (?) kone

Klisterføre. Tror jeg tar neste i stedet.

Gå i svømmehall, ta badstu og gå ut og drikk øl etterpå.

Yes. Den hadde jeg faktisk begynt å tenke på selv!

Se sport!Nope. Er i grunnen ikke særlig interessert i sport, i hvert fall ikke foppal som synes å være det eneste de fyller eteren med...

Dusje så lenge varmtvannstanken holder...

Her varmes varmtvannet "as you go", så det blir ikke lett.

Spis mat du ikke spiser på grunn av kresne folk rundt deg.

Noen sære forslag?

Onaner uten at noen kan ferske deg

HVA!? Jeg sover da alltid med hendene over dynen :jepp:

Nja...? Noe som hjalp?

Takke-takk, her var det mange gode tips.

Gjest KateW
Skrevet

*venter i spenning på middagsinvitasjon*

(også syns jeg du er litt søt som begynner å ordne og glede deg allerede på en onsdag!)

Dette kan bli vanskelig, med sånn sitering fram og tilbake, men jeg skal prøve å være tydelig uten siterings...

Det å løpe rundt naken og høre på veldig rar musikk, i ANDRES ører, er en himla befrielse, skal ejg si deg. :fnise:

Jeg nevnte det med gardiner av bitter erfaring, men for all del, ikke ta mine råd...

:fnise:

Oppskrift på ansiktsmaske? Øhm, Bogstadveien Parfymeri?

Menn som hater kvinner, premiere på hundre norske kinoer på fræddan. Begynner å bli fullt i Oslo.

Avis-brønsj er faktisk utrolig deilig. Det må jeg på lørdag, noterer.

I Oslo, så er Bislett Bad nyoppusset og deilig faktisk å anbefale. Ikke kjukt med folk, men veldig pent og rent, boblebad og badstu. Jeg har vært der fredager og ikke for fullt og trangt, bare trivelig. Med unntak av sist da det var to russer-berter som drev og svømte sånn: "Se på puppene mine"-svømming, sakte foran meg... da ble jeg litt arg...

Middagstips? Hm??? Vet ikke om du går ut alene og spiser, men det kan jo faktisk være moro å prøve mat du ellers ikke ville prøvd. Eller gå på Lorry og se hvor mange av de syv millioner ølsortene de har der, du får i deg på en kveld?

Varmtvannstank og onani, sorrry, my bad. :sjenert:

Øhm, klatre i trær i parken? Isbade? (begynner å gå tomt merker jeg, kommer muligens sterkere tilbake)

Skrevet
*venter i spenning på middagsinvitasjon*

(også syns jeg du er litt søt som begynner å ordne og glede deg allerede på en onsdag!)

Dette kan bli vanskelig, med sånn sitering fram og tilbake, men jeg skal prøve å være tydelig uten siterings...

Det å løpe rundt naken og høre på veldig rar musikk, i ANDRES ører, er en himla befrielse, skal ejg si deg. :fnise:

Jeg nevnte det med gardiner av bitter erfaring, men for all del, ikke ta mine råd...

:fnise:

Oppskrift på ansiktsmaske? Øhm, Bogstadveien Parfymeri?

Menn som hater kvinner, premiere på hundre norske kinoer på fræddan. Begynner å bli fullt i Oslo.

Avis-brønsj er faktisk utrolig deilig. Det må jeg på lørdag, noterer.

I Oslo, så er Bislett Bad nyoppusset og deilig faktisk å anbefale. Ikke kjukt med folk, men veldig pent og rent, boblebad og badstu. Jeg har vært der fredager og ikke for fullt og trangt, bare trivelig. Med unntak av sist da det var to russer-berter som drev og svømte sånn: "Se på puppene mine"-svømming, sakte foran meg... da ble jeg litt arg...

Middagstips? Hm??? Vet ikke om du går ut alene og spiser, men det kan jo faktisk være moro å prøve mat du ellers ikke ville prøvd. Eller gå på Lorry og se hvor mange av de syv millioner ølsortene de har der, du får i deg på en kveld?

Varmtvannstank og onani, sorrry, my bad. :sjenert:

Øhm, klatre i trær i parken? Isbade? (begynner å gå tomt merker jeg, kommer muligens sterkere tilbake)

Den som venter på noe godt ....

Bislett bad, ja. Var der i gamle dager da jeg bodde rett i nærheten (ahh, those were the days...). Kanskje jeg skal prøve det. Det er jo litt nærmere fest og moro etterpå enn ute i Suburbia. Er Horgans og Odeon fremdels greie steder å gå?

Ooops, her skjer det det ting, så jeg får visst jobbe litt også... Sjekker innom igjen senere :)

Gjest KateW
Skrevet
:sjenert: Jeg er veldig dårlig på hva som er gode utesteder... Det er liksom venninnene som ordner det, så er jeg med og er glad.
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Jeg drister meg inn i singelforumet for å få tips fra ekspertene :)

For første gang på gud-vet-hvor-lenge har jeg fri fra alle forpliktelser på fredag/lørdag, men da melder det andre problemet seg. Hva i all verden skal jeg finne på? Det blir i grunnen nok barn i hverdagen, så jeg tenkte å unngå å besøke noen med barn. Problemet er at de som ikke har barn ikke er tilgjengelige, så da sitter jeg her og vurderer alternativer... Noen tips?

Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg sannsynligvis benyttet sjansen til å kose meg alene hjemme en kveld, det jeg pleier å gjøre er enten å slappe av hjemme, lage middag med en venninne, eller dra på byen.

Skrevet
Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg sannsynligvis benyttet sjansen til å kose meg alene hjemme en kveld, det jeg pleier å gjøre er enten å slappe av hjemme, lage middag med en venninne, eller dra på byen.

Etter barna har lagt seg er det i grunnen nok hjemme alene kvelder, så nå når jeg har muligheten skal jeg ut å lufte meg litt. Tror faktisk jeg skal ta en bad/svømme/badstu-tur før jeg går ut og ser hva som skjer i området Hegdehaugsveien :skaal:

Gjest KateW
Skrevet

Ørlite tips, husk svømmebriller, eller ikke svøm med hodet under vann... Man kan bli i rødeste laget i øynene, og du vil ikke bli nektet utestedadgang fordi folk tror du er rødøyd av andre grunner :fnise:

Skrevet
Ørlite tips, husk svømmebriller, eller ikke svøm med hodet under vann... Man kan bli i rødeste laget i øynene, og du vil ikke bli nektet utestedadgang fordi folk tror du er rødøyd av andre grunner :fnise:

Jeg er (også) gammel svømmer og jeg lærte tidlig at briller er en forutsetning :briller: .

Ellers er det nesten verre med parfyme-eimen etter disse russiske babusjkaene som ikke har dusjet før de legger i vei med sneglefart og puppene først...

Gjest KateW
Skrevet

Sant nok... Jeg er også gammel, ikke SÅ gammel, svømmer, men det å komme seg ut å få kjøpt svømmebriller er himla vanskelig... Hadde noen som røyk sånn hardt og brutalt, jeg fikk jo nesten hjertestans på dypet!

Gjest KateW
Skrevet

Såh? Hvordan gikk det med gressenkemannen? Fikk du lekt og kost deg glugg i hjel? *spent*

Skrevet
Såh? Hvordan gikk det med gressenkemannen? Fikk du lekt og kost deg glugg i hjel? *spent*

Joda, jeg koste meg. Svømming utgikk da jeg hadde et snev av forkjølese jeg heller forsøkte å pleie på bar. Og sannelig, på bar treffer man jo interessante mennesker av og til :). Så jeg ble sittende å prate en hyggelig jente en stund før jeg gikk videre og sjekket hva som hadde skjedd på byen siden sist jeg var ute.

Pretty much the same, ja...

Gjest KateW
Skrevet

Så fint! Hørtes ut som en hyggelig kveld, alltid fint å treffe hyggelige mennesker som faktisk snakker med en på byen. Tror jeg snaut jeg har opplevd.. :fnise:

Synd med svømminga da, du får ta det igjen når du blir stor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...