Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest millamor
Skrevet

Jeg er i begynnelsen av uke 7 og er så innmari trøtt.

I dag kom jeg hjem fra jobb kl 17. og stupte i seng , mannen min vekket meg når middagen var ferdig og jeg stod opp og spiste litt..

Gikk og la meg igjen , har sovet helt til nå og føler meg elendig. Er kvalm og har egentlig bare lyst til å sove mer.

Sånn har det vært den siste uken og jeg begynner å bli frustrert.

Noen andre som har det sånn og som har funnet en løsning for dette begynner å bli et problem.

Videoannonse
Annonse
Gjest *nurket*
Skrevet

Jeg også var veldig trøtt en periode, fra ca uke 7 - 12. Var slik i forrige svangerskap også, men det går over etter denne perioden.

Jeg la meg aldri til å sove på dagen, var bare slapp og trøtt.

Jeg har ingen løsning på problemet dessverre. Det er vel ingen trøst at det sannsynligvis går over etterhvert. :-? Det er flere som går gjennom slike trøtte perioder, kanskje det er noen andre som vet.

Jeg føler meg helt fin igjen nå hvertfall.

13+1

Skrevet

Min venninne var veldig trøtt mnd 2-4/5 i begge hennes svangerskap, umulig å holde henne oppe til 23.

Skrevet

Dette er veldig vanlig og går ofte over. Jeg var stuptrøtt de første 12 ukene, men så ble dette bedre. Nå er jeg trøtt igjen, men det kommer av dårlig nattesøvn... :-?

Klem fra Wit 23+0

Skrevet

Jeg har også vært veldig trett, er det litt enda, men ikke så mye som tidligere.

Jeg var så trett at jeg følte meg syk, jeg slet for å komme igjennom dagen, orket ikke å gjøre noen ting, orket nesten ikke å bære på veslejenta på 2,5 år (ikke det at hun trenger å bæres så mye).

Det var så gale til tider at jeg måtte bruke noen av de dyrebare sykedagene, slik at jeg fikk sovet litt ekstra. Var på nippen til å få meg en sykemelding.

Men som sagt det ser litt lettere ut nå, jeg orker ivertfall å sette på en maskin når jeg kommer hjem fra jobb.

Trøst deg med at det går sakte men sikkert over. :P

12+1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...