mia83 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 13. mars 2009 Du må også huske om du skal mellomlande kan du må gjennom en ny sikkerhetskontroll. Da jeg skulle til USA kjøpte jeg meg en vannflaske på Gardermoen. Vi mellomlandet i Amsterdam, da måtte vi gjennom ny sikkerhetskontroll og den uåpnede vannflasken min tok de.. Takk for alle tipsene! Da må vi kjøpe 4 vannflasker da hver vei.. til 22 kr stykket.. pluss pant.. JESUS, jeg kommer til å bli blakk!! Det er bare en vanlig dagstursekk ja. Og har ikke tenkt å ha den smekkfull for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Amelie_* Skrevet 14. mars 2009 #22 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg pleier også fylle på vannflaska innenfor sikkerhetskontrollen. Men opplever ofte at vannkranene på toalettene har låst seg sånn at man kun får ut glovarmt vann. Skal vedde på det er en konspirasjon for å tvinge oss til å kjøpe dyr drikke :gjeiper: Men på handicaptoalettene er det ordentlig kran med kaldt og varmt vann Et tips. Så godt som alle slike sensorvasker har temperaturstilleren på høyre eller venstre side. Dette er en liten metalltapp, som du kan vippe opp eller ned for å få kaldt/varmt vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 28. mars 2009 Et tips. Så godt som alle slike sensorvasker har temperaturstilleren på høyre eller venstre side. Dette er en liten metalltapp, som du kan vippe opp eller ned for å få kaldt/varmt vann. I know.. we har slike på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 1. april 2009 #24 Del Skrevet 1. april 2009 Kan trøste deg med at en flaske vann ikke koster like mye så snart du forlater gamlelandet Vet ikke hvor du skal mellomlande, men springvannet er ikke alltid like ålreit overalt, og godt flaskevann er tilgjengelig til helt andre priser enn her hjemme. I Lativa kosta det knapt to kroner for en halvliter og i England kan jeg aldri huske å ha betalt mer enn ca et pund for en litersflaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. april 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 2. april 2009 Kan trøste deg med at en flaske vann ikke koster like mye så snart du forlater gamlelandet Vet ikke hvor du skal mellomlande, men springvannet er ikke alltid like ålreit overalt, og godt flaskevann er tilgjengelig til helt andre priser enn her hjemme. I Lativa kosta det knapt to kroner for en halvliter og i England kan jeg aldri huske å ha betalt mer enn ca et pund for en litersflaske. Har lagt merke til at prisene er helt annerledes i utlandet ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2009 #26 Del Skrevet 2. april 2009 Et tips. Så godt som alle slike sensorvasker har temperaturstilleren på høyre eller venstre side. Dette er en liten metalltapp, som du kan vippe opp eller ned for å få kaldt/varmt vann. Det er nettopp disse som har låst seg flere ganger på Gardermoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 2. april 2009 #27 Del Skrevet 2. april 2009 Et tips. Så godt som alle slike sensorvasker har temperaturstilleren på høyre eller venstre side. Dette er en liten metalltapp, som du kan vippe opp eller ned for å få kaldt/varmt vann. såvidt jeg husker så er metalltappen fjernet fra toalettene på gardermoen, det er kun en fast temperatur på vannet nå. skjønner ikke hvorfor men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2009 #28 Del Skrevet 3. april 2009 såvidt jeg husker så er metalltappen fjernet fra toalettene på gardermoen, det er kun en fast temperatur på vannet nå. skjønner ikke hvorfor men... Sikkert for å selge mer vann Men det er jo ikke behagelig når de er stilt inn på skåldhett heller, og man ikke merker det før man har hendene under. Men som sagt, handicaptoalettene har vanlig kran. Har også sett en drikkefontene et sted på Gardermoen, men den virket ikke da jeg prøvde den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå