Puma Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Det er hva jeg får beskjed om, når jeg starter data'n. Er det noen som vet hva dette er? Det virker ikke som om det har noe å si for ytelsen, men jeg vil gjerne få fiksa det.
Gjest Gjest_baba25_* Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Det er hva jeg får beskjed om, når jeg starter data'n. Er det noen som vet hva dette er? Det virker ikke som om det har noe å si for ytelsen, men jeg vil gjerne få fiksa det. hei det er kontrollsenter for skjermkortet ditt, som har sluttet og funke, og står på automatisk oppstart hver gang pcen din starter
Puma Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 Okey... Åssen får jeg det til å funke da? :klø:
Eremitten Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Okey... Åssen får jeg det til å funke da? :klø: En oppdatering til siste versjon av skjermkortdriveren kan jo kanskje hjelpe: http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx Gjorde du ellers noe spesielt før du fikk denne meldingen for første gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå