Gå til innhold

Hvordan style bob-frisyre?

Gjest Gjest_stina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_stina_*

Hei!

Jeg har akkurat vært hos frisøren og fått meg bob. Men jeg lurer litt på forslag til hvordan jeg kan style/sette opp slikt hår? Dersom noen kan legge inn bilde-forslag, så er jeg veldig takknemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Hei!

Jeg har akkurat vært hos frisøren og fått meg bob. Men jeg lurer litt på forslag til hvordan jeg kan style/sette opp slikt hår? Dersom noen kan legge inn bilde-forslag, så er jeg veldig takknemlig :)

Hei

Jegh ar lurt en del på det sjøl, siden jeg har klipt meg i en bob jeg også. Jeg var en del innom nettet for å kikke, og det spørs litt på klippen. Har merka at frisører har ltit sin egen mening om hvilken bob som er finest. Uansett så syns jeg at jeg fikk en del form på håret da jeg gikk til anskaffelse av rundbørste og fønte håret med den, Da ser det flott ut, jeg bruker varmebeskuttende skum i håret først, og avslutter med hårspray. Da får man fin form på håret, og man får volum, og kan forme det som man vil.

Håper det hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_stina_*
Hei

Jegh ar lurt en del på det sjøl, siden jeg har klipt meg i en bob jeg også. Jeg var en del innom nettet for å kikke, og det spørs litt på klippen. Har merka at frisører har ltit sin egen mening om hvilken bob som er finest. Uansett så syns jeg at jeg fikk en del form på håret da jeg gikk til anskaffelse av rundbørste og fønte håret med den, Da ser det flott ut, jeg bruker varmebeskuttende skum i håret først, og avslutter med hårspray. Da får man fin form på håret, og man får volum, og kan forme det som man vil.

Håper det hjelper

Tusen takk for svar! Ja, det hjelper litt. Jeg skal gå til anskaffelse av rundbørste i dag, jeg så jo at frisøren brukte det også. Det finnes veldig mange ulike bob-frisyrer ja. Var litt nervøs da jeg ba om det, har sett at noen har fått helt kort-kort i bakhodet o.l., så hadde med bilde av Hayden Panettiere, haha. Men fikk veldig lik frisyre da.

Link: Hayden-bob

Noen forslag om hvordan bob kan "settes opp"? Hestehale blir så bitteliten synes jeg. Foreløpig har jeg funnet en løsning med å bare sette opp det øverste håret og la resten henge ned + kanskje sette opp med lus. Noen som har noen forslag til flette-løsninger for eksempel? Dette er veldig uvant for meg, hehe. Har alltid hatt laaaangt hår. Men digger det!! Så mye lettere om morgenen da gitt ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har noe liknende denne frisyren nå. Jeg pleier å sette opp med hårklype, enten på sidene eller en bak. Det er forsåvidt mest for å få bort håret som har blitt for langt i forhold til hvordan jeg pleier å ha det. SÅ om det ser så bra ut vet jeg vel egentlig ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en bob-aktig frisyre, og er veldig håpløs når det gjelder styling av hår .. Takk for tipset om rundbørste :) Men lurer litt på hvor stor den bør være? Har sett frisøren har brukt en veldig stor på meg, men siden jeg er så klønete med hår, tenker jeg at kanskje det er enklere med litt mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har også en bob-aktig frisyre, og er veldig håpløs når det gjelder styling av hår .. Takk for tipset om rundbørste :) Men lurer litt på hvor stor den bør være? Har sett frisøren har brukt en veldig stor på meg, men siden jeg er så klønete med hår, tenker jeg at kanskje det er enklere med litt mindre?

Jeg kjøpte en rundbørste på vita, og du kunne velge mellom to størrelser, den ene var veeldig liten og den andre store var akkurat perfekt. Den er ikke kjempestor, men akkurat passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en rundbørste på vita, og du kunne velge mellom to størrelser, den ene var veeldig liten og den andre store var akkurat perfekt. Den er ikke kjempestor, men akkurat passe.

Akkurat ja - Får kjøpe en som ikke er så kjempestor da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...