Gå til innhold

Hvordan skjekker man opp jenter?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lisabeth

Hvordan skjekker man opp jenter, når man er jente selv?

Tips? Værsåværsåsnill? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å leke mann.

Først drikker du litt øl. Så drikker du litt øl til, og så bøtter du nedpå enda litt til. Så reiser du deg, går mot dama du skal sjekke opp, stopper to meter fra henne og raper en ordentlig bassrap med surkling, før du går de siste metrene bort til henne, klår henne på puppen og sier: «Halla schøta, skarru *hikk* værre med hjem til meeeg og kose litt?». Så kjenner du at den siste delen av rapen egentlig ikke var en rap, men smakte minner om en umiskjennelig blanding av øl og galle; en følelse som automatisk sender mer galle/øl-blanding rett i fanget hennes. Siden så mange av oss menn bruker denne måten å sjekke på, må den garantert også funke for sjekking mellom jenter.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å begynne med kan du kanskje snike litt rundt og prøve å finne ut om jenta i det hele tatt er interessert i en annen jente.

Jeg har nemlig blitt "overfalt" en gang. Det kom brått på og siden jenter ikke er min greie, ble det litt pinlig også... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er jente selv, men er ikke interessert i jenter. Har opplevd følgende: Fordi jeg ser litt dårlig, hender det at jeg må se litt ekstra lenge på folk for å eventuelt kjenne dem igjen. Oppdaget plutselig at mange av de jentene jeg tittet på slett ikke var noen jeg kjente, men derimot sendte de meg lange, utvetydige blikk tilbake! :o :o

Jeg hadde jo ikke ment å sjekke noen i det hele tatt, men dette så ut til å ha den effekten, ja. Faktisk ganske lik effekt som å se lenge på menn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Tja, vær deg selv, ta deg tid til å bli kjent med folk. Før du vet ordet av det har du truffet en søt jente. Du er ikke den eneste jenten i verden som foretrekker samme kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på settingen...Er du på et utested hvor det bare er jenter som liker jenter, så er det jo bare å ta kontakt og skravle litt... Er det jenter du ikke vet om liker jenter bør du jo trå litt mer varsomt frem og finne ut av det først og fremst. Ellers er gaysir.no et alternativ til hvor du kan møte noen på nettet

Lykke til :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også litt overrasket en gang da jeg var ute på byen.

Jeg satt i sofakroken, også var det et par ved siden av meg. Jente snudde seg mot meg og fortalte hvor pen hun syns jeg var. Oi, jeg ble helt satt ut, men takket pent.

Så begynte vi bare å prate om alt mulig rart, og PLUTSELIG begynte hun å kysse meg! :frustrert:

Men, jeg syns det var ganske ok alikevel, så jeg sa " Vi kan ikke sitte her og kline, da vil kjæresten min reagere"

Så vi gikk inn på toalettet for å "sladre" men endte opp med å kline masse! :engel:

Det var moro selv om det blir lenge til neste gang.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...