Gå til innhold

F*EN

Gjest Gjest_hopeless_*

Anbefalte innlegg

skriver under på samtlige innlegg her nesten hehe, tanken på evig singel suger. Men en ting jeg syns er så rart er - Hvor er de single jentene? Ser jo på forum som dette at det er både single gutter og jenter som gjerne kunne tenkt seg å treffe noen, men for min del lurer jeg på hvor alle disse gjemmer seg? Syns det bare er par så langt øye kan se jeg, i alle fall i min vennekrets og også om jeg skulle treffe noen ellers..

De single menneskene er der ute, selv om jeg er litt enig i at jeg syns det danner seg bare fler par for hver dag og ingen er igjen som single..

og de single guttene som er der ute vil jo ikke ha mer enn et knull :sur: eller så blir de livredde for forpliktelser og forsvinner etter 2 mnd, oxo er man like langt.. hrrm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pantra

Og nå som våren såvidt er i gang popper det frem par. Den ene venninnen min etter den andre møter sin "store kjærlighet". Her sitter jeg igjen med mine småflørter uten særlig betydning.

Hva med å stille opp alle de single på rad og rekke, så gå forbi hver og en.. og se om man møter kjærligheten ved første blikk?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt24
Og nå som våren såvidt er i gang popper det frem par. Den ene venninnen min etter den andre møter sin "store kjærlighet". Her sitter jeg igjen med mine småflørter uten særlig betydning.

Hva med å stille opp alle de single på rad og rekke, så gå forbi hver og en.. og se om man møter kjærligheten ved første blikk?:)

Høres ut som et superbra forslag,jeg er med! hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Uff, jeg har også begynt å bli litt redd for at jeg er dømt til å være evig singel!

Har egentlig alltid levd et relativt bekymringsløst singelliv, og stresser ikke noe med å finne en kjæreste. Men klart jeg savner det av og til, særlig de siste årene har jeg begynt å føle meg veldig klar for å ha en person å dele alt med.

Jeg har alltid tatt det som en selvfølge at det vil skje en vakker dag, men det går lengre og lengre tid mellom hver gang jeg møter noen som fanger min interesse. Tanken om at det faktisk er en mulighet for at det aldri skjer har nok slått meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...