Gå til innhold

Tidlig middag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må ha vielsen kl 1130 pga fergetider osv, vi er tilbake på fastlandet kl 1300. Det tar 10 min å kjøre til middagsstedet og alle fra den ene familien er tilreisende.

Er det da for tidlig å ha middag kl 1500? Og så kaffe kl 1830.

Det blir veldig mange barn i bryllupet da vi er en stor familie, og mange med barn blir invitert til kaffen. For at de skal kunne delta litt ønsker vi at det ikke begynner så seint.

Eller er det bedre å ha litt seinere middag og så ha kaffe ca kl 2000 sånn at de som ikke ønsker å ha barna med har mulighet til å få lagt de og ha barnevakt istedet?

Noen mente at folk kom til å bli for fulle for tidlig når vi begynte så tidlig. Jeg er mer bekymret for at folk skal bli gal av å vente mellom vielsen og middagen. De fleste må jo sitte på et rom eller en hytte å vente. Det er ikke kafe eller noe slikt der vi skal gifte oss.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Synes det høres helt greit ut å starte så tidlig jeg, spesielt med tanke på at det er så mange barn tilstede :)

Skrevet

Under forutsetningene som nevne over synes jeg middag klokken 15 burde være uproblematisk. Nå trekker vel ofte disse middagene ut og varer maaaange timer uansett, så det er greit å ha litt å gå på også.

Skrevet

Vi har de samme klokkeslettene som dere :) Bortsett fra at vi har vielsen kl 12.00!

Synes ikke 15.00 er for tidlig, for det er kjedelig for gjestene om det blir for mye "dødtid" mellom vielsen og middagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...