Gjest Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Jeg fikk for to år siden et pent bestikk med koffert fra foreldrene mine. I natt har kattene vært på tokt og klort på toppen av kofferten. Det er enn sånn koffert med polsta topp så "skinnet" på toppen er klort av og skumgummien under er kommet til syne, altså ikke pent. Tenkte det muligens var mulig å skaffe kun selve kofferten igjen uten å måtte kjøpe noe ekstra. Kofferten er 44x31x10 cm.
Gjest antigartner Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Uffda! Katter med initiativ;) De fleste av de gullsmedforretningene som selger sølvbestikk har også bestikkofferter i sitt sortiment (eller de kan bestille for deg). Pris aner jeg ikke. En annen mulighet er å kontakte leverandøren av det bestikket du har.
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Det var noe mamma fikk gjennom jobben så kan evt høre hvis de får tilbudet igjen. Har heller ikke noe seksjon e.l. hvor jeg kan ha bestikket i skuffer så greit å ha den kofferte.
Veslejenta Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Tråden er ryddet i henhold til Kvinneguidens regler om kjøp, salg og gibort-annonser. Veslejenta - moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå