Gå til innhold

Mannlig forlover

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal gifte meg ( :strix: ) i 2010, og har begynt sånn smått å tenke på forlover.. og det som slo meg var at jeg gjerne vil at min inngiftede onkel skal være min forlover. Jeg blir 25 i 2010, og han er noen og 40 (uten at det har noe å si kanskje). Han har alltid vært en veldig viktig person i livet mitt, og i stor grad en venn og samtalepartner etter at jeg ble voksen.

Blir dette rart? Jeg vet jo at man gjerne velger sin bestevenninne, men han betyr som sagt noe helt spesielt for meg .. Jeg har aldri sett at bruden har hatt mannlig forlover før, og i alle fall ingen inngiftede onkler! :klø:

Har dere noen tanker og synspunkter?

Endret av Supramundane
Videoannonse
Annonse
Gjest missLady
Skrevet

Om det er noen "regler" vet jeg ikke :ler:

Men jeg synes ikke det høres rart ut. Skal ikke en forlover akkurat være det du forklarer at din onkel er for deg da?

Skrevet
Men jeg synes ikke det høres rart ut. Skal ikke en forlover akkurat være det du forklarer at din onkel er for deg da?

Helt enig.

Det eneste jeg kan komme på som kan bli litt problematisk er utdrikningslaget, dersom du vil ha det da.

Skrevet
Jeg skal gifte meg ( :strix: ) i 2010, og har begynt sånn smått å tenke på forlover.. og det som slo meg var at jeg gjerne vil at min inngiftede onkel skal være min forlover. Jeg blir 25 i 2010, og han er noen og 40 (uten at det har noe å si kanskje). Han har alltid vært en veldig viktig person i livet mitt, og i stor grad en venn og samtalepartner etter at jeg ble voksen.

Blir dette rart? Jeg vet jo at man gjerne velger sin bestevenninne, men han betyr som sagt noe helt spesielt for meg .. Jeg har aldri sett at bruden har hatt mannlig forlover før, og i alle fall ingen inngiftede onkler! :klø:

Jeg syns det høres kjempefint ut! Dersom du vil ha utdrikningslag kan du jo arrangere middag med gode venner selv? Trenger jo ikke å ta helt av som så mange utdrikningslag. Velg den forloveren du har mest lyst til å velge, du :hjerte:

Skrevet

Det er kanskje litt "rart", men hva har vel det å si. Velg den du vil du..

Men du kan kanskje ikke regne med at han vil bli med å prøve kjoler? Hehe.

Skrevet

Jeg har vært i bryllup der brudens forlover var en mann. det gikk helt fint! :)

Det er jo deres store dag, og du må selv få bestemme hvem som skal få den ærefulle jobben som det er å være forlover! :)

Skrevet

Jeg syns absolutt du kan ha onkelen din som forlover - det viktigste er å ha noen man føler er viktig i livet sitt og som man virkelig VIL ha.

Gjest Jente38
Skrevet

Min kjæreste var mannlig forlover når en av hans venninner giftet seg. Ingen reagerte på det. Han la seg virkelig i selen og gjorde en fantastisk jobb :) Den dagen jeg gifter meg, skal min bestekompis (mann) være min forlover!

Gjest svanungen
Skrevet

Har svart i boka di også :)

Synes du skal ha den forloveren DU vil ha, uavhengig av alder og kjønn! Og en forlover skal vel gjerne være en person som betyr mye for brud/brudgom, og som kanskje har en spesiell plass i livet til vedkommende.

Lykke til! :strix:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal ha broren min som forlover, ingen problemer med det.

Han ble kjempeglad og alle syntes bare det var kjempekoselig at jeg valgte ham.

:)

Skrevet

Jeg synes du skal ha den du har lyst til å ha som forlover jeg. Om andre gjør det annerledes eller synes det er rart, hva så? ;)

Skrevet

Jeg synes så absolutt at du skal kunne ha din onkel som forlover. Han blir sikkert veldig glad hvis du spør :) Det viktigste er at det er en person som du er glad i og trives med, uansett kjønn. Synes jeg da.

Skrevet (endret)

Har du tenkt muigheten å ha to forlovere? :) Feks at han er "hovedforlover" og bestevenninnen din eller en annen er ringbærer eller liknende?

Mannlig forlover er ikke noe rart i hele tatt så lenge det er en som kjenner deg godt og som betyr noe spesiellt for deg. Og når det gjelder regler så er det vel bare et kriterie at personen kjenner deg.

Endret av Helly
Skrevet
Synes du skal ha den forloveren DU vil ha, uavhengig av alder og kjønn! Og en forlover skal vel gjerne være en person som betyr mye for brud/brudgom, og som kanskje har en spesiell plass i livet til vedkommende.

Signerer denne! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...