Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har vert her inne og har et spørsmål. Må først få si at endelig har vi også begynt å prøve etter lange månder med venting. Sluttet på pillen i april for å få ut alle hormonene å slikt, og denne uken har vi for alvore begynt. Vi gifter oss på lørdag, men kunne ikke vente lenger. Jeg har litt skjelden eggløsning og da er det bare å prøve så mye som mulig.

Det jeg lurer på er hvordan eggløsning føles for de som opplever dette. Jeg er ikke sikker på om det er det jeg har hatt, men jeg burde hvertfall ha i disse dager. Mine sykluser kan godt komme opp i 40 dager. Har hatt en stikkende smerte i siden i hele dag, men den er nå borte som om et overmodent egg har falt ned. Hadde nemelig problemer tidligere hvor mensen uteble og jeg var hos legen som sa at egget var på en måte overmodent , men ville ikke helt slippe tak. Dette er hvertfall min tolkning av det hele.

Nå har jeg hvertfall begynt på vitaminer og folat, og snart reiser vi på ferie. Jeg er ikke stresset over at jeg må bli gravid, men er jo svært utolmodig og vil vite det nå hvor stor sjangsene er for at jeg kan bli det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har eggløsning kan det minne litt om menssmerter, omtrent sånn som du beskriver, stikkende smerte i ene siden.

Vi hadde sex annenhver dag i god tid før og etter eggløsning. Jeg kjente denne smerten og visste at jeg haddde hatt sex dagen før. Man sier at en bør ha sex fire dager før og dagen etter eggløsning for å ha best mulig sjanse for å bli gravid.

Ikke vet jeg, men jeg ble ihvertfall gravid på første forsøk, det ble visst full klaff!

Gjest *nurket*
Skrevet

Det du beskriver høres ut som en eggløsning. Jeg også fikk litt småstikking i siden ved eggløsning.

Hvilke dager som er best å sex på rundt eggløsning er jeg usikker på. Vi hadde sex kun 1 gang rundt eggløsning, og det ble full klaff det. :D

Hvis du er usikker på når du har eggløsning kan du jo kjøpe eggløsningstest på apoteket, så er du helt sikker på når du har den.

Lykke til med prøvingen!

13+1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...