Ananan Skrevet 13. mai 2009 #21 Del Skrevet 13. mai 2009 Negativ test her også uff trodde virkelig det hadde klaffa denne gangen.. Bedre lykke neste gang Så kjedelig da skal ikke være lett dette her nei... ja får håpe det går bedre neste mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tulletrollet Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 2. juli 2009 to streker i dag:):) Jeg skal bli mamma... hihi, litt skummelt også dette. men er sååå glaaad:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 2. juli 2009 #23 Del Skrevet 2. juli 2009 to streker i dag:):) Jeg skal bli mamma... hihi, litt skummelt også dette. men er sååå glaaad:) Har ikke sett innom deg tidligere jeg, men: GRATULERER Jeg har akkurat begynt å prøve, sluttet med pillen 21. mai og har ikke fått TR siden... Testet i dag, men min var negativ Da blir det vel kanskje en gravid-dagbok på deg nå da? Hadde vært spennende å følge deg videre Kos deg i dag med den gode nyheten og forhåpentligvis det fine været!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tulletrollet Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 2. juli 2009 hei hei tusen takk:) det var synd med negativ test da. krysser fingre og tær for positiv test neste gang og at TR kommer snart eller ikke kommer i det helle tatt(pga positiv test) Blir vel gravid dagbok etter tre mnd, tilfelle det skjer noe. kos deg masse i dag og i sommer klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 3. juli 2009 #25 Del Skrevet 3. juli 2009 hei hei tusen takk:) det var synd med negativ test da. krysser fingre og tær for positiv test neste gang og at TR kommer snart eller ikke kommer i det helle tatt(pga positiv test) Blir vel gravid dagbok etter tre mnd, tilfelle det skjer noe. kos deg masse i dag og i sommer klem Skjønner tankegangen ang 3 mnd... Krysser fingrene for at alt går bra Ha en flott helg du også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå