Gå til innhold

Hengepupper = Sexy

Fremhevede innlegg

Gjest Haraldsen
Skrevet

Jeg er en fyr som alltid har likt store bryster.

Store unaturlige silikonpupper er skikkelig "turn off".

"Naturlige" store hengepupper er derimot super sexy. Jeg skriver naturlige i anførseltegn da det kanskje ikke er helt naturlig med den størrelsen jeg mener. Flesteparten vil nok ha mindre size. Jeg snakker da om F - cup og oppover.

Og ha sex med en kvinne som har store/ lange pupper er skikkelig deilig, merkelig nok er bakfra best. Man må da bevege seg litt til siden for og se de duvende deilige brystene som har sin egen "frekvens" i akten, eller når dama presser seg ned på madrassen og brystene flater utover på sidene.

Slike bryster er stort sett og finne på frodige damer. Og frodige damer ER de mest formfulle og mest sexy.

Om brystene henger ned til navlen så er det "paradis".

Ett flott eksemplar er Eden Mor (Google det og se selv).

Grunnen til innlegget er at jeg har intrykk av at mannfolk liker mest tynne jenter med struttende pupper. Også jenter har jeg tilgode og høre at hengepupper er sexy. Ordet hengepupper er alltid brukt i en negativ setting, selv synes jeg ordet er opphissende.

Skulle gjerne hørt fra leserne om hva de synes, er jeg så "alene" om dette som det føles eller er det flere likesinnede.

Hvis noen svarer på denne ønsker jeg gjerne at de skriver om de er Dame eller Mann (om det ikke kommer frem av brukernavnet).

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gunnar_*
Skrevet

Liker hengepupper ja, men da i rimelig naturlig størrelse. Liker rimelig store, men Eden Mor blir for ekstremt for meg. Litt turn-off når det blir så unaturlig.

Uansett, det verste jeg ser er nærmest kuleformede silikonpupper som står rett ut. Det er total turn-off.

Pupper skal henge!

Gjest Kavring
Skrevet

Jeg liker det ikke! Har "angst" for å få hengepupper, men vet jo at de kommer en dag.

Men heller at det ser naturlig ut og at dem henger, enn to ballonglignende pupper stinne av silikon.

Skrevet

SERIØST :- O

- da hadde jeg heller valgt bort puppa mine!

beklager altså! skjønner ikke hvordan du kan finne det sexy!

hengepupper fikk en ny bedtydning! og diigre :P

Gjest Christabelle
Skrevet

Hver sin smak, sier jeg bare.

Håper du finner/fant en jente som har hengepupper da.

Gjest Gjest_Tordivel_*
Skrevet
Jeg er en fyr som alltid har likt store bryster.

Store unaturlige silikonpupper er skikkelig "turn off".

"Naturlige" store hengepupper er derimot super sexy. Jeg skriver naturlige i anførseltegn da det kanskje ikke er helt naturlig med den størrelsen jeg mener. Flesteparten vil nok ha mindre size. Jeg snakker da om F - cup og oppover.

Og ha sex med en kvinne som har store/ lange pupper er skikkelig deilig, merkelig nok er bakfra best. Man må da bevege seg litt til siden for og se de duvende deilige brystene som har sin egen "frekvens" i akten, eller når dama presser seg ned på madrassen og brystene flater utover på sidene.

Slike bryster er stort sett og finne på frodige damer. Og frodige damer ER de mest formfulle og mest sexy.

Om brystene henger ned til navlen så er det "paradis".

Ett flott eksemplar er Eden Mor (Google det og se selv).

Grunnen til innlegget er at jeg har intrykk av at mannfolk liker mest tynne jenter med struttende pupper. Også jenter har jeg tilgode og høre at hengepupper er sexy. Ordet hengepupper er alltid brukt i en negativ setting, selv synes jeg ordet er opphissende.

Skulle gjerne hørt fra leserne om hva de synes, er jeg så "alene" om dette som det føles eller er det flere likesinnede.

Hvis noen svarer på denne ønsker jeg gjerne at de skriver om de er Dame eller Mann (om det ikke kommer frem av brukernavnet).

Når du ref til at du er en godt voksen mann-snakker du om hengepupper på menn,eller kvinner?Beklageligvis-så gjelder tyngekraften for alle. Fakepupper er stygt-alderdom er glede og 10 ganger mere sexy-enn fabrikkpupper.

Gjest Gjest
Skrevet

I min verden er det jenter som er mest fiksert på hvordan puppene ser ut. Menn derimot synes stort sett pupper er pupper og er veldig glad i de uansett. Jeg har til gode å møte en mann som sier at silikonpupper er finest(men nå er veien fra silikon til ekstreme store og lange pupper lang da)

Skrevet

Jeg liker over gjennomsnittet store pupper, myke som henger litt naturlig, hun her hadde helt fantastiske pupper!

Når det angår silikonpupper syns jeg det er svært, svært unødvendig å ødelegge puppene sine med mindre vedkommende er veldig, veldig flat. To ballonger, som kommer til å se ut som ballonger når du er over 60 også, er ikke så lekkert...

Skrevet
[...] beklager altså! skjønner ikke hvordan du kan finne det sexy! [...]

Sånn respons er ikke uvanlig fra kvinner, uansett hvilken kroppsdel det dreier seg om. Mange jenter er opptatt av å dytte seg selv og andre inn i en slags "standard mal", som de færreste evner å leve opp til.

Hva med å glede seg om at det fremdeles finnes menn som ennå ikke er så ødelagt av kles- og kosmetikkindustriens markedsføring, at de faktisk tillater at også dere som ikke kommer innenfor reklamens A4-standard har en rimelig sjanse til å finne dere en partner som fryder seg, og blir euforisk av hva naturen har gitt dere, og ikke kosmetikkirurgen.

Selv synes jeg for store daier er småfrastøtende. Men jeg er ikke spesielt brystfiksert, så de er lett og overse. - Ikke noe som avgjør hvem jeg kunne finne på å rote meg ihop med. Rent estetisk, liker jeg best små.

Men jeg er glad for at fyrer som de to i starten her finns. Og at noen sendes som en rakett til himmels, hvis dama har mellomrom mellom beina, permanent, brune øyne, lange negler, korte føtter - you name it!

Jeg sliter også med å skjønne hva kvinner liker ved mannekroppens mange spesialiteter, men har skjønt at hvis jeg hadde skjønt det, så hadde jeg kanskje ikke vært like sugen på kvinner. Hva med bare å akseptere at du ikke skjønner tenningsmønsteret til menn generelt, og enkelte mannfolk spesielt? Og vær takknemlig for at smaken er såpass ulik, at noen der ute garantert liker deg, og hva du har å by på, uavhengig av hvilke komplekser du har? Det eneste som forventes av deg er at du aksepterer at sånn er det; ikke at du skal forstå hvorfor det er sånn.

Tenk hvilket møljeslagsmål det ville blitt om alle menn likte de samme jentene, og nøyaktig de samme antributtene?!

Stå på, gutter!

• Liker 1
Gjest KateW
Skrevet
Selv synes jeg for store daier er småfrastøtende. Men jeg er ikke spesielt brystfiksert, så de er lett og overse. - Ikke noe som avgjør hvem jeg kunne finne på å rote meg ihop med. Rent estetisk, liker jeg best små.

Det er vel akkurat slike kommentarer som gjør at kvinner blir usikre... Småfrastøtende? HVORFOR I HELVETE er de det???

Jeg leser det du sier videre, men det hjelper ikke, for du har allerede sagt frastøtende. Jeg kunne aldri tenkt meg å vært naken foran en mann som omtalte meg som småfrastøtende, uansett hvordan man vrir og vender på det.

"jommen jeg er jo egentlig en assmann"

"hans syns jeg er frastøtende"

"jommen det er personligheten som teller"

"han syns jeg er frastøtende"

"men du er jo morsom"

"han syns jeg er frastøtende"

Heldigvis finnes det menn som liker pupper også, men det er faktisk personligheten min jeg vil velges for...

Skrevet (endret)
[...]Heldigvis finnes det menn som liker pupper også, men det er faktisk personligheten min jeg vil velges for...

Hahaha! Men hvem vil ha noen med en personlighet som gjør at de henger seg opp i ett enkelt, kanskje litt uheldig morravalgt ord , uten å evne å se helheten i setningen og avsnittet, og sammenhengen?

Kvinneguiden er tilsynelatende smekkfull av kvinner som evner å forlate sin samboer etter års samliv, for bagateller. Da er det jo deilig når man får forvarsler om hvilken grad av tilgivelse som kan forventes, om man skulle være uheldig å være 99 % perfekt, og ikke 100 %, hvis alt annet ellers er greit. :gjeiper:

Det er bra symptomatisk hvordan folk identifiserer seg med enkelte av sine kroppsdeler, med de komplekser eller det motsatte som manifesterer seg som følge av det. Samtidig forventer du å bli forgudet med hud og hår, på godt og vondt? Vel, perfekte er ingen. Og smaken er som baken: Stinky og hårete... ;)

Nå tror jeg ikke det vil være noe stort problem å finne en og annen fyr som liker kjempekanoner. Mange av disse er nok også temmelig rause med hva slags personlighet den som har bæretillatelsen til dem måtte besitte.

Endret av Kamikatze
Gjest KateW
Skrevet

Jeg hører ikke med blant dem som henger meg opp i bagateller hos en partner, og kaster ham ut eller lignende pga det. Det eneste jeg ville arrestere er at folk, ikke menn, men folk, bruker ord som frastøtende når det handler om kropp...

Hvorfor må man det?

Jeg leste sammenhengen, og resten, tro meg... Og ja, jeg innrømmer at jeg har store pupper (overrasket? :fnise: ) og det er et "personlighetstrekk" man svært ofte blir forbundet med, assossiert med og omtalt med. Så ja, da er det kanskje vondt å bli omtalt som småfrastøtende, fordi mange ikke klarer å skille mellom pupper og personlighet. Og det i en tråd som skulle handler om at pupper er sexy, selv om mine ikke henger noe særlig...

Skrevet (endret)
Jeg hører ikke med blant dem som henger meg opp i bagateller hos en partner, og kaster ham ut eller lignende pga det. Det eneste jeg ville arrestere er at folk, ikke menn, men folk, bruker ord som frastøtende når det handler om kropp...

Hvorfor må man det?

Jeg leste sammenhengen, og resten, tro meg... Og ja, jeg innrømmer at jeg har store pupper (overrasket? :fnise: ) og det er et "personlighetstrekk" man svært ofte blir forbundet med, assossiert med og omtalt med. Så ja, da er det kanskje vondt å bli omtalt som småfrastøtende, fordi mange ikke klarer å skille mellom pupper og personlighet. Og det i en tråd som skulle handler om at pupper er sexy, selv om mine ikke henger noe særlig...

Vel hele poenget i det jeg har skrevet er at du bør fryde deg over at majoriteten i tråden liker "personlighetene" dine. Og at smaken er forskjellig, hurra!

Ingen steder hevder jeg at du er motbydelig. Da strekker du et magert poeng litt vel langt Får-kjolen-meg-til-å-virke-feit-fella.

Og med dette lar jeg atter sægge-entusiaster og spaghetti-elskere få tilbake tråden sin, og unnlater å vimse i veien for trådens topic...

PS

Snilt usint smiletryne-> :)

Endret av Kamikatze
Gjest KateW
Skrevet

Du skrev ikke det, du skrev SMÅFRASTØTENDE! :fnise:

Gjest Haraldsen
Skrevet

Heisann

Flott med masse innspill. Skal prøve og "roe ned gemyttene" som har oppstått på slutten av tråden.

"småfrastøtende" var nok ett meget dårlig valg av ordlegging. Det dreier seg om i dette tilfellet er tiltrekkende eller ikke tiltrekkende. Som noen tidligere har påpekt her så er smaken forskjellig og hva noen synes er tiltrekkende synes andre ikke er tiltrekkende.

Ellers så ser det ut som min generelle oppfatning av tema gjenspeiler seg i innleggene.

Noen kommentarer til innlegg:

til Siiw:

Ja det er seriøst - "heller valgt bort puppa mine" og det er det jo mange som gjør (brystreduksjon), ofte som følger av helsemessige problem. Men også noen som gjør det for de ikke føler de passer inn i denne A4 kassa.

Men som nevnt tidligere - det er sexy, både og se på og "leke" med beføle og kjærtegne store myke bryster.

til Christabelle:

Jeg hadde en dame jeg var i lag med tidligere, det ble slutt av andre grunner enn det som diskuteres på dette froum. Hun hadde F cup og var en frodig dame. Men hun var aldri fornøyd med "sine" mente de var for store og hang for mye. Nyttet ikke hvor mye jeg sa at de var helt herlige.

Håper jeg treffer en i samme "form" senere.

til Caramella:

Ja hun du hadde linket til som du beskriver har fantastiske pupper er en fin dame. Disse brystene blir ofte beskrevet som store, men jeg synes at de er i små.

til KateW:

Det beste er jo "full klaff", både at en blir valgt for personlighet og utseende :0)

For og velge utfra personligheten så trenger man og omgås en stund og lære hverandre og kjenne. For det fysiske så merker man med engang om en tiltrekkes av hverandre. Men for all del - uten kjemi - så er det jo intet point og fortsette likevel. Og du skriver at du har store bryster også. Håper du "bruker" de riktig.

Kvinner med store fordeler bør vise dette med utringning (i riktige situasjoner) Dette er også en måte og kle seg på som høster negativ omtale blant medsøstre og forsåvidt kanskje medbrødre også. Sikkert ingen bombe at jeg synes det ser kjempefint ut og vise kløft (om man har det).

til slutt:

Disse damene med såpass store som jeg prater om så følger det med en mage og en rumpe. Disse skal også selvfølgelig være i overkant i størrelse. Det bør være proposjoner.

Magen er myk og god og er på sitt fineste når det er rett før den "henger".

Hengepupper - Ja Takk

Henge mager - Helst ikke

Refererer igjen til Eden Mor som den perfekte kvinnekropp, og i tillegg så har jo den jenta ett nydelig ansikt.

Noen mener jeg snakker om tykke damer men jeg mener jeg snakker om "frodige" damer. En mellomting fra tynn og tykk. Og det er altså der den perfekte kvinnekroppen er, selv om majoriteten ikke har skjønt det.

Lenge leve Kvinnen

Gjest KateW
Skrevet

Syns du skriver fint jeg Haraldsen. Selvsagt vil en del tolke dette som at du liker tykke damer, men dem om det.

Det går an å være frodig og formfull, uten å være feit...

Jeg er glad i kroppen min, trygg på den og har hatt den lenge nok til å vite at det er sånn den er. Jeg har nok over gjennomsnittet pupperadar, og legger merke til andre kvinners bryster og om de bruker rett undertøy osv.

Det vil dog alltid være dem som mener at kvinner med store pupper er slik eller sånn, og at store pupper er prangende eller what not, men mine er snille og gode, og gir meg orgasmer også....

Tror nok også "hengepupper" er et noe negativt ladet begrep. Det finnes store pupper som ikke henger så mye, og små som henger veldig, som ser ut som fuglehund-ører, for eksempel.

Men store naturlige bryster, det er det fint å kalle dem. Syns jeg.

Skrevet
Det vil dog alltid være dem som mener at kvinner med store pupper er slik eller sånn, og at store pupper er prangende eller what not, men mine er snille og gode, og gir meg orgasmer også....

Gir puppene dine deg orgasmer? :overrasket: Lær meg noen knep! :nigo:

Gjest KateW
Skrevet

Altså de gir meg det ikke sånn helt uten videre, sånn oups, der gav de meg en, gitt... Men med stimuli, så pleier jeg å komme. Litt sånn hardhendt behandlig, klyp og bit og sånn...

Også fokuserer jeg bare på hvor godt det er... Da kommer jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...