Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Christabelle
Skrevet

Har hørt rykter om at feelunique.com tilbakebetaler toll, stemmer det?

Hvis ja; vil de ikke gå i tap ?

Hvis nei; finnes det andre nettsider som fører md, decleor, etc., som gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har de skrevet i mail til meg i alle fall, men jeg har ikke testet det ut. Har ellers kun gode erfaringer med priser, levering og service fra denne nettbutikken, så anbefaler den gjerne. Sjekker også alltid lookfantastic og et par andre på pris før jeg bestiller.

Skriv de en mail og hør selv, sånn just in case. :)

-misa

Gjest Christabelle
Skrevet
Dette har de skrevet i mail til meg i alle fall, men jeg har ikke testet det ut. Har ellers kun gode erfaringer med priser, levering og service fra denne nettbutikken, så anbefaler den gjerne. Sjekker også alltid lookfantastic og et par andre på pris før jeg bestiller.

Skriv de en mail og hør selv, sånn just in case. :)

-misa

Har bestilt et produkt nå, men det er under tollgrensen. Jeg tenkte jeg skulle bare bestille et og et produkt av gangen, i og med at frakt er inkludert i prisene :)

Skrevet

Tviler på at de vil gå i tap. De betaler ikke diverse avgifter på produktene sine, det er derfor det er så sykt billig :) Har også hørt at de betaler tilbake toll, men er jo like lett å bestille i flere omganger så slipper man å styre med å sende inn kvitteringer.

Skrevet

Men når man ikke betaler toll på sminke o.l, så betyr det jo ingenting om de betaler det tilbake eller ikke:)

Gjest Christabelle
Skrevet
Men når man ikke betaler toll på sminke o.l, så betyr det jo ingenting om de betaler det tilbake eller ikke:)

Toll/moms, jeg vet ikke. Jeg vet i hvert fall at det er sure penger. Blir like forbannet hver gang UPS kommer på døra og skal ha penger. Forrige gang bestilte jeg bl.a. rettetang og hårprodukter fra lookfantastic, og de skulle ha over 600 kroner! Grr!

HildeChristina: Ja, det er egentlig like greit. Dessuten skader det ikke å få 5 pakker i stedet for 1 :fnise:

Skrevet
Toll/moms, jeg vet ikke. Jeg vet i hvert fall at det er sure penger. Blir like forbannet hver gang UPS kommer på døra og skal ha penger. Forrige gang bestilte jeg bl.a. rettetang og hårprodukter fra lookfantastic, og de skulle ha over 600 kroner! Grr!

HildeChristina: Ja, det er egentlig like greit. Dessuten skader det ikke å få 5 pakker i stedet for 1 :fnise:

Mye mer morsomt med fem pakker da! Ihvertfall for oss som eeelsker pakker :ler:

Skrevet

Joda, men hjelper ikke mye hvis hver enkelt ting koster over 200,- og den blir stoppa i tollen. Da må man ut med moms uansett hvor tollfri varen er...

Skrevet (endret)

Momsen er der selvfølgelig uansett, og eneste jeg vet som betaler tilbake moms (VAT) er strawberrynet, men de gjør det bare på frivillig basis.

Endret av iden
Gjest Christabelle
Skrevet
Joda, men hjelper ikke mye hvis hver enkelt ting koster over 200,- og den blir stoppa i tollen. Da må man ut med moms uansett hvor tollfri varen er...

Det er ingenting av det jeg skal bestille som koster mer enn 200 kroner.

Hvis det gjør det, så skal jeg sende de mail og spørre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...