Gå til innhold

Dumpet, igjen?

Gjest følsomme meg

Anbefalte innlegg

Gjest følsomme meg

Hei.

Jeg er en jente på 18 (snart 19) år som møtte en helt fanastisk kjekk gutt for litt over en mnd siden. Vi er født og oppvokst kun 5 minutter fra hverandre, men har aldri kjent hverandre pga 4 års alderforskjell. Han studerer nå sitt siste år i en annen by i Norge, og jeg skal selv flytte for å studere etter sommeren. Jeg falt pladask for han, og synes han er den vakreste, snilleste og mest perfekte fyren jeg noen gang har møtt. Han har vært ærlig mot meg, han har behandlet meg som en prinsesse, tatt meg med til kompisene, presentert meg for foreldrene osv. og alt dette på langt under en mnd (men tanke på at han har vært i en annen by store deler av tiden..)

Vi har pratet om at et forhold mellom oss kan bli vanskelig, pga avstanden og bestemt oss for å ta det som det kommer. Jeg prøvde å ikke bli for involvert følelsesmessig, men også denne gangen ble jeg kjempe forelsket med en gang (noe jeg egentlig visste kom til å skje, men jeg prøvde å ignorere det). Jeg har overnattet hos han, og dette er min første sex partner, noe som gjør han enda mer spesiell for meg. I løpet av denne mnd har vi hatt daglig kontakt, på tlf eller sms. Jeg skal reise til han om en uke, og har gledet meg noe helt forferdelig mye til dette. Han har også sakt han gleder seg. Men, nå har jeg plutselig fått en ekkel følelse. Vi har ikke snakket sammen siden søndag (og da var det jeg som tok kontakt først, det samme med fredagen). OG han skal ha fest (her, hvor også jeg bor) om ca 1 mnd, uten at jeg har blitt invitert.

Er jeg helt overfølsom nå, eller er det noe som ikke helt stemmer?

Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å få mange kommentarer på at jeg overdriver kraftig, at 2-3 dager uten kontakt er ingenting, og at det sannsynligvis ikke er noe. Men, saken er den at jeg har vært utrolig naiv, og blitt "lurt" og såret av disse helt typiske sjarmerende "player" guttene som pøser på med komplimenter og som omtrent lover et forhold med en gang, flere ganger. Desverre. Jeg har holdt på med 2 gutter, som begge har "dumpet" meg på den måten at de helt uten videre slutter å ta kontakt. Jeg har blitt dypt såret begge gangene, og det har faktisk gått ut over humøret mitt over en periode. Derfor reagerer jeg så krafti med en gang han ikke virker like interessert..

Vet egentlig ikke helt hva jeg vil med denne tråden, skulle bare ønske jeg kunne forstå og være lykkelig nyforelsket uten den konstante frykten for å bli dumpet. Skulle ønske jeg kunne nyte oppmerksomheten, singellivet og friheten. Skulle ønske jeg ikke var så forferdelig følsom, og at jeg ikke falt så utrolig fort. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Han er nok ikke interessert lenger. Teit av ham å ignorere deg slik, jeg tror ikke du bør være for "klengete" fremover, bare ignorer ham du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du må ikke "dømme" denne gutten på bakgrunn av dine tidligere erfaringer. Jeg synes ikke to dager er lenge. Bare vent til han tar kontakt igjen, og driv på med dine egne ting imens. Husk at du fortjener å være lykkelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...