Gjest Gyrid (33) Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Gift mann på arbeidsplassen har invitert til middag og vin. Han bor alene der han jobber, kona bor i annen by. Han er over de 40 og tenåringen deres bor hos moren. Jeg spurte om dette var klargjort med konen, da svarte han at han ikke hadde tenkt til å spørre henne. Han sa og at han bare ønsket en hyggelig prat. Menn kan invitere hjem til besøk uten tanke på at det må være noe mer? Men de lar vel alt være opp til kvinnen - dvs. at menn prøver seg, og vil kvinnen, så kjører de på. Men om kvinnen ikke vil (på grunn av konen) så gir de seg. Men at de i det hele tatt vil prøve, når de har kone?! Det skal sies at vi hadde en affære for et år siden. Men for min del er det over. Jeg treffer en annen (single) mann nå for tiden.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 hehehehehe, jeg må virkelig le du lurer på om det er greit??????????? å møte ekselskeren din, og han har ikke tenkt å fortelle det til kona? trodde jeg var naiv, men dette tar kaka eksen min hadde en ennattsgreie, kollegaen hennes så det ,og neste gang han kom til byen vår, inviterte han henne ut på middag. Hvorfor? fordi han trodde hun var billig
Gjest --b-- Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Han inrømmer at det er bak konens rygg, da bør det ringe noen bjeller hos deg. Hyggelig prat kan dere ha på en kafe.
Gjest Gyrid (33) Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 hehehehehe, jeg må virkelig le du lurer på om det er greit??????????? å møte ekselskeren din, og han har ikke tenkt å fortelle det til kona? trodde jeg var naiv, men dette tar kaka eksen min hadde en ennattsgreie, kollegaen hennes så det ,og neste gang han kom til byen vår, inviterte han henne ut på middag. Hvorfor? fordi han trodde hun var billig Billig er ikke et tema her. Vi har møtt hverandre flere ganger på kafé for en kaffe og bare catchet up. Vi vet rimelig godt hvor vi står, skulle jeg tro. Hva skal jeg tro om ham da...han er tross alt villig til å stadig svike sin kone. Han sa jo at han kun tenkte at dette skulle være en hyggelig prat. Går det ikke an å tro en voksen mann da. Samtidig vet jeg at det florerer så mange sterke holdninger til dette med gifte menn at jeg tenkte det var spennende og teste ut KG-meninger på dette.
Lady La-Laa Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Menn kan sikkert invitere på middag for hyggelig vennskap og selskapens skyld, MEN, når du så nevner at dere tidligere har hatt en affære så mener jeg det er ganske så klart at han har noe mer enn bare middag i tankene... Da blir det nok dessert også ja, høhøh
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Inviterte han henne ut på middag. Hvorfor? fordi han trodde hun var billig Han er da like billig selv da. Han kan ikke ha vært så voksen.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Fælt som du er til å rote deg borti gifte menn på arbeidsplassen din? Du vet jo allerede at de ikke kommer til å gå fra kona og at kona vil tilgi dem uansett, så hvorfor gå i samme fella gang på gang på gang på gang?
Gjest Gyrid Skrevet 10. mars 2009 #8 Skrevet 10. mars 2009 Fælt som du er til å rote deg borti gifte menn på arbeidsplassen din? Du vet jo allerede at de ikke kommer til å gå fra kona og at kona vil tilgi dem uansett, så hvorfor gå i samme fella gang på gang på gang på gang? Har jeg rotet meg bort i flere? Er nå i et forhold med en annen selv, så har ikke tenkt å rote meg bort i den gifte mannen. Men en prat må da være mulig. Tenkte KG-kvinnene også hadde en mening på det her.
Gjest --b-- Skrevet 10. mars 2009 #9 Skrevet 10. mars 2009 Men en prat må da være mulig. Selvfølgelig. Men hvorfor hjemme hos han bak hans kones rygg med mat og vin? Det er jo helt meningsløst hvis du bare har lyst til å prate. Og er du ærlig med han du er sammen med nå? Hva synes han om at du skal til den gifte ekselskeren din for mat og vin for kun en prat?
Gjest bare bea Skrevet 10. mars 2009 #10 Skrevet 10. mars 2009 Bare gå du hvis du synes det er ok å knulle en utro mann. Hvorfor lage en tråd om det hvis du tror det bare handler om middag og prat? DOH!
LitaPia Skrevet 10. mars 2009 #11 Skrevet 10. mars 2009 Jeg ville ikke dratt hjem til en gift mann på middag og vin uansett.
Caramela Skrevet 10. mars 2009 #12 Skrevet 10. mars 2009 Nei, gifte menn ligger man unna. Av respekt for kona. Mannen er jo en tosk som oppfører seg som han gjør.
Alice Ayres Skrevet 11. mars 2009 #13 Skrevet 11. mars 2009 Det er snakk om ekselskeren din... bruk hue!
Gjest Gyrid Skrevet 11. mars 2009 #14 Skrevet 11. mars 2009 Det er jo jeg som bestemmer om det blir noe annet enn bare prat (i og med at alle her antar at han vil mer). Så om jeg bare spiser en middag med ham og tar en hyggelig prat, og dett var dett, så har jo ikke noe ulovlig skjedd... Dere er skikkelig nazi her og..
Caramela Skrevet 11. mars 2009 #15 Skrevet 11. mars 2009 Det er jo jeg som bestemmer om det blir noe annet enn bare prat (i og med at alle her antar at han vil mer). Så om jeg bare spiser en middag med ham og tar en hyggelig prat, og dett var dett, så har jo ikke noe ulovlig skjedd... Dere er skikkelig nazi her og.. Greit nok det, men du vet like godt som oss at det ligger mer i kortene, og ved at du blir med på dette, så er du med på å trigge hans seksuelle tanker ytterligere. Det vet du også. Hadde du vært så skråsikker på at dette ikke var noe problem, hadde du vel heller ikke trengt å spørre oss her inne.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #17 Skrevet 11. mars 2009 Synes du skal gå, jeg. Og, når han legger an på deg, eller spør om du skal sove over fordi det er blitt så sent, så takker du ja på en betingelse. At han ringer kona si og forteller at en venninne av han skal sove over. Du skal selvfølgelig høre at han ringer henne. Om han forsøker seg på noe, så takker du nei og sier at kona hans ikke ville satt pris på det.
Gjest Gjest_skogstjerne_* Skrevet 11. mars 2009 #18 Skrevet 11. mars 2009 Hvis du mener at det ikke er noe problem så hvorfor legger du spørsmålet ditt ut her...... jo fordi samvittgheten din har allerede satt fokus på at det ikke er greit.......
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #19 Skrevet 11. mars 2009 Problemet her er vel verken middagen eller vinen, men at han mener han må holde det hemmelig for kona. Altså er det ikke helt "stuerent" det han holder på med.
Gjest KateW Skrevet 11. mars 2009 #20 Skrevet 11. mars 2009 Jeg tok deg seriøst til du sa du hadde HATT et forhold til ham, da er det bare en ting å holde seg unna. Menn er enkle, har de fått deg en gang, så tror de at de kan få deg igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå