Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Kan det for huleste epletre slutte å være slaps og høye brøytekanter og snø og kaldt og regn og dritt på skoene mine HELE tiden??? Nå er det MARS. Mars er en VÅRMÅNED. Da skal det være SOL. Og den første isen på Aker Brygge i olajakke. Vååååååååååååååår, kom, væææææær så snill? Våååååååår? Vår?
Blåbæret Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Våren har jo kommet den Har vert mye sol siste uka, blomstene har begynnt å spire og fuglene kvitrer.
Gjest Wind Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Flytt til Vestlandet. Jeg vil ha vinter, jeg.
Andale Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Kan det for huleste epletre slutte å være slaps og høye brøytekanter og snø og kaldt og regn og dritt på skoene mine HELE tiden??? Nå er det MARS. Mars er en VÅRMÅNED. Da skal det være SOL. Og den første isen på Aker Brygge i olajakke. Vååååååååååååååår, kom, væææææær så snill? Våååååååår? Vår? Haha, så utrolig bra! For huleste epletre! Våren kommer. En gang. Skjønner frustrasjonen. Kjipt å måtte gå med stygge gummistøvler, skjerf og votter, midt i mars!! Sommeren skal nytes max hvertfall!!
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Våren har jo kommet den Har vert mye sol siste uka, blomstene har begynnt å spire og fuglene kvitrer. Hvor bor du?? *pakker kofferten*
iden Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Bergen kan idag by på krokus, puselabber, sol og blå himmel... også lukter det vår!!!! Komkom!
Fortunatus Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 Jeg er også dritlei av å skli på isen.. Kom våren, kooom!
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 Bergen kan idag by på krokus, puselabber, sol og blå himmel... også lukter det vår!!!! Komkom! Bergen= Oslo= = For dyrt Bli våååååååår her også!!!!
Blåbæret Skrevet 11. mars 2009 #9 Skrevet 11. mars 2009 Hvor bor du?? *pakker kofferten* Stavanger er plassen og strålende vær i dag også. Har vert ute å kost meg masse i dag med is og bjørnebær på verandaen Det begynner snart å bli tid for å ta en utepils nå!
Gjest Wind Skrevet 11. mars 2009 #10 Skrevet 11. mars 2009 Var ute på tur i dag og så nydelige snøklokker. Dette var i Bergensområdet.
Teriyaki Skrevet 12. mars 2009 #11 Skrevet 12. mars 2009 Nei her i nord er det ikke helt vår enda..Snødde faktisk i går.
Gjest Gitte Skrevet 12. mars 2009 #12 Skrevet 12. mars 2009 Jeg sitter på jobb i Drammen og ute er det et evig snøhelvete. Er meldt snø i hele dag og store deler av morgendagen Blir helt dårlig av å lese om is, sol, veranda og utepils.. Jeg vil haaaaa!!!!
iden Skrevet 12. mars 2009 #13 Skrevet 12. mars 2009 Mager trøst sannsynligvis, men i dag sludder det i Bergen... må si jeg faktisk syns skikkelig snø er bedre enn sludd, men er jo ingen bergenser da... Østlending by heart:) Men skjønner godt det blir litt drøyt... Varme vårtanker til dere lengtende!!!
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2009 #14 Skrevet 12. mars 2009 Nå ORKER jeg ikke mer snø!!! Er så lei av å grave fram parkeringsplass som naboen min stjeler uansett. Jeg er også lei av å skli og falle hele pokkers tiden. Det fine snølaget som legger seg oppå isholka kan gå og ta seg en bolle. Jeg vil ikke være fallekalle. Dustesnø. Dustevinter. :snø: Snømannen Kalle go home! I didn't sign up for this!!
Anglofil Skrevet 13. mars 2009 #15 Skrevet 13. mars 2009 Ja, vil ha vår jeg også. Heldigvis bor min kjære på sørlandet, og der har våret endelig kommet. Mvh Yvonne
Gjest MissBella Skrevet 14. mars 2009 #16 Skrevet 14. mars 2009 Jeg vil også ha vår!!! Trodde snøen var begynt å forsvinne i hovedstaden denne uka men så kom det mer snø. Frusterende!
Gjest Squill Skrevet 14. mars 2009 #17 Skrevet 14. mars 2009 Nå snør det i Oslo IGJEN!! I hvert fall nord i Oslo hvor jeg bor. Jeg orker ikke mer snø, seriøst.
Skvaldersjura Skrevet 14. mars 2009 #18 Skrevet 14. mars 2009 Det er slike ting som hender, - Jorden snurrer rundt og rundt. Og tilslutt er vi tilbake der vi startet for ett år siden. Da blir det vår i år som i fjor. Slappa dua stressing hjelper ikke det grann.
Gjest Squill Skrevet 15. mars 2009 #19 Skrevet 15. mars 2009 Det er slike ting som hender, - Jorden snurrer rundt og rundt. Og tilslutt er vi tilbake der vi startet for ett år siden. Da blir det vår i år som i fjor. Slappa dua stressing hjelper ikke det grann. Jeg er ikke stressa Jeg er bare solhungrig. Mange lange mørke og kalde måneder får meg til å lengte etter sol og vår, og det er da bare positivt og helt naturlig? Vi mennesker lengter etter det fine vi venter på at kommer, det hadde vært stusslig om vi skulle sittet apatiske og ikke gledet oss til noenting. I dag er det for øvrig sol! Hurra! Ett skritt nærmere våren
Blåklokke Skrevet 15. mars 2009 #20 Skrevet 15. mars 2009 Nå orker jeg ikke mer, jeg heller! Det er så masse snø hos meg at jeg seriøst tviler på om det blir noen vår i år. Det har snødd, og regnet og snødd her og forrige søndag måkte jeg snø til de grader at jeg fikk DET kinket i ryggen. Jeg har ikke fått ut bilen av garasjen på en uke, for garasjetaket har det festlige vanen at det kvitter seg med all snøen på en gang. Denne gangen i en glasshard, diger voll under garasjeporten. Stønn, jeg kommer ikke fram til tørkestativet mitt heller. Postkasse er imidlertid tilgjengelig, så alle årstidens regninger triller med letthet inn. Høres fint ut hos deg, Lille Blåklokke, kanskje jeg emigrerer! Hilsen Blåklokken i Østfold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå