Gå til innhold

Gifte seg i Paris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på om vi skal gifte oss i Paris - ikke på ambassaden men på et av rådhusene der.

Er det noen som har gjort det før oss som kan hjelpe litt?

Lurer på hva jeg må ha av papirer og evt hvor lenge i forveien de må ha de.

På forhånd tusen, tusen takk - dette haster litt, vi kommer kanskje til å bli litt ville og gale snart :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_kristine_*
Skrevet
Vi lurer på om vi skal gifte oss i Paris - ikke på ambassaden men på et av rådhusene der.

Er det noen som har gjort det før oss som kan hjelpe litt?

Lurer på hva jeg må ha av papirer og evt hvor lenge i forveien de må ha de.

På forhånd tusen, tusen takk - dette haster litt, vi kommer kanskje til å bli litt ville og gale snart :fnise:

du finner all info du trenger her: http://www.norge.no/temaside/tema.asp?id=301

har dessverre ikke erfaring fra å gifte seg i paris, men høres herlig ut:) lykke til!

• 2 måneder senere...
Gjest Brud i Paris
Skrevet

Bryllup i Paris er fantastisk!

Vi giftet oss der i mai og hadde en strålende dag.

Først var vi på ambassaden også på sjømannskirken. Begge deler var en stor opplevelse.

Vi hadde også en fotograf - norsk/fransk Sandie Dougnac - kjempeflink og koselig.

Jeg vil anbefale bryllupsmiddag på middagscruise på Seinen. Det var en fantastisk opplevelse! (Bataux mouches tror jeg båtselskapet het)

Lykke til med planleggingen

• 2 år senere...
Skrevet

Jag är svensk och vi använde också Sandie Dougnac till vårt brollop i Paris, jag måste säga att jag inte blev nöjd med hennes bilder.

Det känns lite trist att skriva, men bara ungefär en handfull bilder är lyckade (både tekniskt och motivet), vilket är mindre än jag hade väntat mig av en professionell fotograf (som vi betalade 800 euros för), vissa av bilderna har inte ens har skärpa. Ville bara skriva det, ifall någon är på väg till Paris...

Annars vill jag varmt rekommendera vår bryllsupplanlaggare som var var valdigt nojda med:

http://www.parisbrollop.com/

Svenska kirken ar ocksa oppen for norrman att anvanda och ligger mitt i Paris!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...