Gjest Christabelle Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 1. Barbering gir IKKE økt hårvekst. Det er bare hormoner som påvirker hårveksten din. Ikke barbering. 2. Hårene blir IKKE mørkere eller tykkere av barbering. Når du kutter et hårstrå rett av, vil det bare kjennes ut som om det kommer tilbake tykkere og mørkere fordi et hårstrå er tykkest på midten (der du kutter det av). Dere som sier at "jammen da jeg begynte å barbere leggene/underarmene/bikinilinjen/wherever, så ble hårene flere og flere. Når du begynner å barbere deg, så er det ofte en grunn til det. Du begynner å få økt hårvekst på grunn av hormonene dine. Barberbladet har ingen innvirkning på hvor hårveksten er, eller hvor mye hår som kommer. Jeg sier det en gang til: Barbering påvirker ikke hårvekst.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Er fortsatt ikke overbevist jeg. Samme hva forskning osv viser,har jeg hatt flere kunder som mener og som man kan se det motsatte på. Etter personlig erfaring også.
Gjest Christabelle Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Er fortsatt ikke overbevist jeg. Samme hva forskning osv viser,har jeg hatt flere kunder som mener og som man kan se det motsatte på. Etter personlig erfaring også. Da foreslår jeg at kundene dine slutter å barbere seg =)
Gjest Kavring Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 (endret) Mulig dette er et dumt spørsmål, men hvorfor blir det sagt at kvinner helst ikke skal barbere bort uønsket hårvekst i ansiktet da? Endret 11. mars 2009 av Kavring
Gjest Christabelle Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 Mulig dette er et dumt spørsmål, men hvorfor blir det sagt at kvinner helst ikke skal barbere bort uønsket hårvekst i ansiktet da? Fordi da vil det kjennes ut som om du faktisk har skjegg. Barbering er en meget kortvarig løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå