Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Kjæresten og jeg har gjort det slutt en periode i novenbermåneden. Jeg var så knust og trengte rebound-date, så jeg meldte meg på nettdating, traff 2 gutter der, den ene i virkeligheten og den andre kun på nett. Han jeg traff i virkeligheten følte jeg at jeg dersom jeg ikke avslutta "forholdet" kom jeg til å såre han snart. Vi kunne le og ha det gøy, traff ham tre ganger, siste gang hos han (spiste middag, drakk god vin, men ikke mer). Vi prøvde å kysse, men det føltes ingenting for meg, han så ut til å kose seg og bare ville kline mer. Jeg prøvde å slappe av så mye jeg kunne, lot ham til å masere meg osv, men gikk bare ikke! Jeg nøt rett og slett ikke. Jeg mente da at problemet var at jeg fortsatt tenkte på kjæresten og at det føltes bare ekkelt. Jeg hadde/har så mye følelser for kjæresten. Han andre som jeg bare chatta med, synes jeg er veldig pen, har mange gode egenskaper og er svært oppegående, (har ikke sett fyren i virkeligheten, heller har jeg hatt daglig kontakt med siden den gang jeg chatta med han) men for meg virker han ordenlig kar. Selv om han var utrolig pen og sjarmerende, fikk jeg ikke mer enn vennefølelse for ham. Og han bodde en annen by en meg selv, men nå har han fått jobb der jeg bor og flyttet hit for 2 mnd siden. Jeg har lagt han i facebooken min, jeg liker det han driver med, sier veldig mye om han som person, og jeg vil gjerne bli ordentlig kjent med han, som en venn, men det har jeg ikke klart å si til han, DET er problem nr 1. Problem nr 2 er at kjæresten og jeg ville prøve igjen, mest pga, tror jeg... Men ser at det blir vanskeligere og vanskeligere for meg, (lang historie) men jeg er utrolig forelsket i ham og vil helst at ting ordner seg mellom oss, men han ser ikke ut til og jobbe med meg om forholdet. Selv om dette forholdet med kjæresten min ser ut til å være snart-over, er jeg overhodet ikke klar for ny mann følelsemessig, det har jeg lært da jeg prøvde å rebound-date. Men også at jeg føler at jeg må få hodet på plass nå og orden på mange ting! Men går det an (selv om jeg bare vil bli kjent med denne fyren som venner) hvis vi får god kjemi etterhvert, å starte et nytt forhold når jeg allerede er i ett/har nettopp gjort det slutt? Og burde jeg fortelle denne mannen om min kjæreste/snart x? Ble litt vanskelig å formulere det ordentlig, men håper dere kjønner. Det jeg spør etter er 1) Er det moralsk galt å treffe en tidligere "nettflørt" som det egentlig ikke klaffet noe særlig, som venn når jeg alt er i et forhold? 2)Klarer dere å date så tidlig og ikke bli påvirket av følelser og minner av x? Uff, dette ble kjempevrien å forstå? Takk for innspill!
Eremitten Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Ble litt vanskelig å formulere det ordentlig, men håper dere skjønner. Jeg er forvirret, men jeg antar at det skyldes at du er forvirret. Ok, du har bestemt deg for å glemme han du datet i virkeligheten? Så er det en gutt som du møtte via nettdating, som du har kommunisert med på nettet. Han er interessert i deg og tror du er interessert i han, men du vil kun ha han som venn? Jeg foreslår at du glemmer han også. Han er interessert i et forhold og du har forledet han til å tro at det er en mulighet. Det er dessuten ikke uproblematisk å møte gutt nummer to mens du er i et forhold, som du faktisk er? Gutt nummer tre er den nåværende kjæresten din. Rydd opp i dette først. Hvis dere slår opp så kan du kontakte gutt nummer to, ikke før. Hvor glad ville du vært hvis kjæresten din løp rundt og møtte jenter han traff via nettdating? "Jeg ville bare være venner" fungerer dårlig som unnskyldning, spesielt når du sier at du vil se om det blir noe mer ut av det.
Lissi Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Hadde du klart å stole på/ta en mann seriøst om han startet et forhold med deg mens han var opptatt? Der har du svaret ditt! Mye vil ha mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå