Gjest Gjest_fortvilet_* Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 åh. er så irritert å alltid være frustrert over det duste håret mitt assA! jeg passer virkelig ingen frisyre, syntes ikke blond, brun eller rødt hår på meg er fint heller! Dt er helt umulig assa. aner ikke hva je skal gjøre.. Jeg får jo nesten lyst til å barbere av meg hele håret! Hva skal jeg gjøre ?:S Hilsen fortvilet dame
Gjest Sani Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Hei hei. du kan prøve på de forskjellige sidene på nettet ¨å finne ut hva du kler. Der laster du inn bilde og prøver deg fram med frysirer og hårfarger... :-)
Purple Diamond Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Spør frisøren! De skal og bør ha greie på hva som passer til hver enkelt. Hvis du aldri får fin frisyre hos frisøren, ville jeg vurdert å bytte=p
Lovehearts Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 hmm... jeg forstår der veldig godt!! for har det helt likkt selv!!!! har eksperimenter med rødt og brunt selv, da jeg er naturlig blond.. Så har funnet ut iallefall at naturlig farge, med striper alltid er like fint men når det gjelder frisyre!! så har jeg ALDRI vært fornøyd d er liksom det samme gammle, og det blir aldri langt, og jeg skulle ønske jeg kunne hatt fall i håret. Hair-extension har vært i tankene, men det ser så utrolig sjelden bra ut hos folk, så har droppet det! Hmm.. Kanskje du skal prøve å ha det litt oppklippet, med pannelugg? tror kanskje det blir mitt neste trekk...hehe. En ting er iallefall 100% sikkert, INGENTING blir bra på egenhånd.. Dvs, at du farger, striper eller klipper hår alene... Off å off.... Hehe.. Jeg har holdt på i mine alle år med dette håret
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 (endret) hmm... jeg forstår der veldig godt!! for har det helt likkt selv!!!! har eksperimenter med rødt og brunt selv, da jeg er naturlig blond.. Så har funnet ut iallefall at naturlig farge, med striper alltid er like fint men når det gjelder frisyre!! så har jeg ALDRI vært fornøyd d er liksom det samme gammle, og det blir aldri langt, og jeg skulle ønske jeg kunne hatt fall i håret. Hair-extension har vært i tankene, men det ser så utrolig sjelden bra ut hos folk, så har droppet det! Hmm.. Kanskje du skal prøve å ha det litt oppklippet, med pannelugg? tror kanskje det blir mitt neste trekk...hehe. En ting er iallefall 100% sikkert, INGENTING blir bra på egenhånd.. Dvs, at du farger, striper eller klipper hår alene... Off å off.... Hehe.. Jeg har holdt på i mine alle år med dette håret hair extensions ser HELT naturlig ut viss du betaler mye for å gå på et sted de kan jobben sin:) ville bare si i fra, fordi mange extensions synes, men det er litt mer clips og slikt,ingen har noen gang gjettet at jeg har extensions. alle tror jeg har langt naturlig tykt hår. ville bare si det for jeg har vansklig for å kle frisyrer selv, men når jeg tok extensions la det seg veldig fint, og alle tror jeg er så heldig som er født med det lange tykke sunne håret, men det er egentlig ikke sånn håret mitt er i det hele tatt Endret 11. mars 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Lovehearts Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 hair extensions ser HELT naturlig ut viss du betaler mye for å gå på et sted de kan jobben sin:) ville bare si i fra, fordi mange extensions synes, men det er litt mer clips og slikt,ingen har noen gang gjettet at jeg har extensions. alle tror jeg har langt naturlig tykt hår. ville bare si det for jeg har vansklig for å kle frisyrer selv, men når jeg tok extensions la det seg veldig fint, og alle tror jeg er så heldig som er født med det lange tykke sunne håret, men det er egentlig ikke sånn håret mitt er i det hele tatt Hmm.... =) okaj! Takk for tipset!! =) Men hvor mye betaler du da ca for hair-extesionene dine?? Og hvor ofte må det fikses på osv? Er det ikke utrolig slit og holde det fint? Og jeg føler, iallefall ut ifra alle venninne mine osv med blondt hår som har hatt, så ser det så utrolig fake ut...
Gjest Sandbekken Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Hei hei. du kan prøve på de forskjellige sidene på nettet ¨å finne ut hva du kler. Der laster du inn bilde og prøver deg fram med frysirer og hårfarger... :-) link?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå