stella K Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 jeg tok en liten tatovering for maaange år siden, og selvfølgelig angrer jeg i dag! Noen som vet hvordan det blir hvis den fjernes? har hørt at det blir sånn brannmerke liknende, men stemmer dette? noen erfaringer?
lovenemo Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Tror du vil få ett arr, men om det vil se ut som et brannmerke aner jeg ikke. Det er ikke aktuelt å ta en cover-up da?
stella K Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 Tror du vil få ett arr, men om det vil se ut som et brannmerke aner jeg ikke. Det er ikke aktuelt å ta en cover-up da? hva er det ?
lovenemo Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Ny tatovering over den gamle. Men det er kanskje ikke aktuelt siden du ønsker å fjerne den du har De som holder på med fjerning av tatovering har garantert før og etterbilder å vise til Men hvis det er en liten tatovering vil nok ikke arret bli spesielt stort. Vet ikke hvor den er plassert, men om den er skjult av klær så er det kanskje ikke så ille med det arret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå