Gjest Hoff Skrevet 16. mars 2009 #41 Del Skrevet 16. mars 2009 Herlighet! Det er da ikke vår jobb å fortelle henne det!!! Hun har mye å gjøre og det tar på! Om hun jogger er det et sunt tegn. Hun spiser sikkert godt også, det å spise ofte og sunt øker forbrenningen! Begge hennes foreldre er tynne så det har noe med arv ¨å gjøre også! Dersom hun har problemer med vekten mm. så har hun sikkert en stab av ansatte som hjelper henne - det er IKKE vår oppgave å komentere hennes kropp! Jo, det er vår oppgave å si i fra! Husk at de kongelige går opp og med i vekt som alle andre, og når de blir for tynne, slik som Victoria, må folk si i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #42 Del Skrevet 16. mars 2009 Jo, det er vår oppgave å si i fra! Husk at de kongelige går opp og med i vekt som alle andre, og når de blir for tynne, slik som Victoria, må folk si i fra. Kronprinsesse Victoria hadde en alvorlig spiseforstyrrelse på den tiden. Prinsesse Beatrice, som det refereres til i et innlegg over her, er på sin side tydelig i ferd med å utvikle et fedmeproblem. Begge tilfeller er like ille. Når det gjelder Kronprinsesse Mette-Marit, så jeg henne på TV2-nyhetene nå ikveld. Hun er i Mexico sammen med sin mann, og hun så ikke tynnere ut enn hun har gjort før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #43 Del Skrevet 17. mars 2009 Hun er i Mexico sammen med sin mann, og hun så ikke tynnere ut enn hun har gjort før. Jeg så samme TV-opptak og hun virket helt normal og meget slank. Men hun ser veldig usikker ut? Hun kikket på sin mann hele tiden og smilte...og liksom var veldig underordnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest I =Ingunn Skrevet 17. mars 2009 #44 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg som skrev det du svarte på! (I=Ingunn) Jo, det er vår oppgave å si i fra! Husk at de kongelige går opp og med i vekt som alle andre, og når de blir for tynne, slik som Victoria, må folk si i fra. Nei ærlig talt, dette er ikke folkets oppgave å si fra om, dersom vi som "publikum" ser at hun er tynn! Dette har vi ingenting med i det hele tatt, på lik linje med at vi ikke har noe med om en annen offentlig person har lagt på seg! Hvorfor mener du at vi har noe med dette egentlig? Fordi hun er en offentlig person og "fritt vilt" til å komentere personen i absolutt alt? Bruk hue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #45 Del Skrevet 17. mars 2009 Tråd ryddet for utenomsnakk og i henhold til reglene - Aniria - Mod - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 17. mars 2009 #46 Del Skrevet 17. mars 2009 Jo, det er vår oppgave å si i fra! Husk at de kongelige går opp og med i vekt som alle andre, og når de blir for tynne, slik som Victoria, må folk si i fra. Er det virkelig VÅR oppgave å si fra om dette! Vår oppgave å si fra til hvem da? Til Mette Marit? Nei, det er ikke vår oppgave! At vi kan mene at hun er tynn kan ingen si at vi ikke kan hevde, men jeg personlig mener at Mette Marits figur er noe kun hun selv og hennes nærmeste har noe med å komentere! Forøvrig mener jeg at Mette Marits kropp er en fin kropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #47 Del Skrevet 18. mars 2009 Jo, det er vår oppgave å si i fra! Husk at de kongelige går opp og med i vekt som alle andre, og når de blir for tynne, slik som Victoria, må folk si i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rojal tilhenger Skrevet 18. mars 2009 #48 Del Skrevet 18. mars 2009 Jo, det er vår oppgave å si i fra! Husk at de kongelige går opp og med i vekt som alle andre, og når de blir for tynne, slik som Victoria, må folk si i fra. Jeg så TV-innslag fra Dagsnytt i morges og må faktrisk si meg enig. Det er alles ansvar å si i fra når folk grenser til å bli for tynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #49 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg så TV-innslag fra Dagsnytt i morges og må faktrisk si meg enig. Det er alles ansvar å si i fra når folk grenser til å bli for tynne. ...og det samme når folk grenser til å bli for tykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #50 Del Skrevet 18. mars 2009 ...og det samme når folk grenser til å bli for tykke Slutt og spis popcorn, Gjest, det blir du feit av! Men seriøst, jeg syns ikke det er alle og enhver manns oppgave å si fra om noen blir for tynne eller tjukke. Det hører gjerne med en bakgrunnshistorie til begge tilfeller som "alle og enhver" ikke kjenner til. Jeg mener det er en privatsak og de det gjelder vet det gjerne selv om de er for tynne eller for tjukke. Er det slik at de har et forvrengt speilbilde og ikke ser det selv, bør heller de nærmeste uttrykke sin bekymring på en hensynsfull måte. Når det gjelder bildene av MM i Se og Hør.... de er jo ganske sikkert manipulerte, noe annet ville overrasket meg. På tv-innslagene ser hun da helt normal ut. Syns MM er et godt forbilde som setter av tid til seg selv og løper fire ganger i uken jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke bare bare Skrevet 18. mars 2009 #51 Del Skrevet 18. mars 2009 Mette-Marit har nok hatt det emosjonelt sett veldig tøft, det kan vi lese i denne linken til nyhetene: http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis/article892046.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #52 Del Skrevet 18. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Merit Skrevet 19. mars 2009 #53 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg så TV-innslag fra Dagsnytt i morges og må faktrisk si meg enig. Det er alles ansvar å si i fra når folk grenser til å bli for tynne. Er det virkelig det? Du sier at: "Det er alles ansvar å si i fra når folk grenser til å bli for tynne." Mener du meg også? eller driter du i "mannen i gata"? Mener du bare de som er kjendiser da eller? Er det vår plikt til å fortelle offentlige personer at de har blitt tynne eller tykke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dioxide Skrevet 19. mars 2009 #54 Del Skrevet 19. mars 2009 Skjønner meg ikke helt på dere som påberoper dere retten til å "fortelle" et annet menneske at han/hun er for tynn. Hva hvis hele media-Norge rettet synet sitt mot deg og skrev "xxx blir for tjukk"? Hadde du fortsatt ment at alle hadde hatt rett til å bedømme din kropp og helse? Hadde ikke du følt deg urettferdig behandlet? Jeg mener man har rett til å komme med generelle uttalelser. F.eks. "Kjendiser blir for tynne" (satt veldig på spissen), eller "Ola-Nordmann er for tjukk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #55 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg synes det er helt fint at folk bryr seg om offentlige personers helse, det er av omsorg at folk gjør det. MM kan godt spise litt mer, hun begynner å bli skranten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #56 Del Skrevet 20. mars 2009 Hun får igjen kiloene når de skal ha barn igjen da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #57 Del Skrevet 23. mars 2009 Jo, men det som går opp går ned igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå