Envy Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 22. mars 2009 Det er greit, men gutter i stygge klær blir en 3ér for min del. signerer den! klær og stil utgjør mye av førsteinntrykket man får av en person, og førsteinntrykket kan faktisk fortelle en hel del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 22. mars 2009 #82 Del Skrevet 22. mars 2009 10 peker rett opp, 1 henger slapt ned... Er jeg dum nå som ikke skjønte et kvekk av den der? Forøvrig driter jeg i hva gutta har på seg, kjæresten min kan kle seg som en gammel mann til tider og synes han selv ser helt fantastisk ut, jeg ler for meg selv men synes han er like kjekk som alltid. Klær skaper ikke folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kvinne Skrevet 22. mars 2009 #83 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg synes klær er viktig, for det er jo en frivillig sak hva man vil kle på seg. Utseendet man er født med kan man ikke gjøre så veldig mye med, men alle kan jo sette sammen et antrekk med nogenlunde matchende farger + sørge for at det man har på seg er av rimelig god kvalitet, rent og nystrøkent? Personlig liker jeg en litt konservativ og pen klesstil hos menn, skjorte og pen bukse f. eks? Trenger ikke være noe hokus-pokus eller dyre merkeklær, bare litt gjennomtenkt. Nå har jeg ikke for vane å sette tall på menns utseende, men uansett hvor pen en mann var, så ville han ikke kommet over 3 for min del dersom han gikk i møkkete og krøllete klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anton_* Skrevet 22. mars 2009 #84 Del Skrevet 22. mars 2009 signerer den! klær og stil utgjør mye av førsteinntrykket man får av en person, og førsteinntrykket kan faktisk fortelle en hel del!Helt enig, og hvis man prøver å skjule noe eller lar seg styre av mote-/reklameindustrien, så er det helt klart negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 22. mars 2009 #85 Del Skrevet 22. mars 2009 signerer den! klær og stil utgjør mye av førsteinntrykket man får av en person, og førsteinntrykket kan faktisk fortelle en hel del! Klær og stil? Gjesp, så uinteressant; klærne skal jo bare av uansett. Selv liker jeg å slenge på meg en olabukse og en Motörhead t-skjorte på fritiden. Får nok kleskoder på jobben om ikke jeg skal få det privat også. Jenter sutrer over at gutter er overflatiske, men jaggu er dere ikke verst på dette punktet også, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 22. mars 2009 Helt enig, og hvis man prøver å skjule noe eller lar seg styre av mote-/reklameindustrien, så er det helt klart negativt. Det er forskjell på å kle seg noenlunde "up to date" og å følge moteindustien slavisk da. Om man klarer å henge litt med på notene viser jo bare at man er oppdatert, og at man ikke går rundt i 10 år gamle filler.. Klær og stil? Gjesp, så uinteressant; klærne skal jo bare av uansett. der har du jo oxo et poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #87 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg er en slik 3'er som du snakker om. Jeg vet jeg aldri i livet kan få en 8'er, men noen ganger glemmer jeg meg og ser på dere vakre kvinner. Dere trenger ikke behandle meg som drit i etterkant for det. men du virker jo som en oppgående og sjarmerede mann så får all del prøv deg. Men menn som ikke tar nei får et nei er ile. Det har skjedd meg gang på gang at feks drittafulle menn prøver seg. jeg sier høffelig nei og de blir sure og begynner å prate om at jeg må ikke tro jeg er bedre enn dem å jeg er ikke så jævla spesiel osv osv. Det må jo være lov å si nei uten at det blir tatt ile opp. Akkurat som jeg ikke tar det ile opp når en mann som omtrent ikke kan stå på beina prøver seg. En gang jeg sa nei til en mann som ville sette seg på bordet vennene mine og jeg satt fikk jeg slengt i trynet at hvorfor i helvete hadde jeg utringet topp vis jeg ikke ville bli sjekket opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. mars 2009 #88 Del Skrevet 22. mars 2009 Mener du at voksne mennesker er selvstendige? Å la seg påvirke av mote-/reklamebransjen ol. er et tegn på at man er "usikker og uselvstendig". Ja, de må skjule skavanker/lyter, dvs drive villedende markedsføring. Jentevenner? Ja, det hender menn er praktiske/direkte/sier ting som de er! Ja, mener at de KAN være det i alle fall. Og at tennåringer ofte er mer usikre og uselvstendige enn voksne. Ikke gjør dette så vanskelig.. HVA er selvstendig for deg egentlig? Å aktivt velge å IKKE gjøre som de andre for å framstå som selvstendig? hva om du LIKER mote da..? Er man usikker og selvstendig hvis man lar seg påvirke av noe noen gang? Mener du virkelig det? Er ikke litt svart/hvitt/unyansert å tenke sånn..? Om du lar deg påvirke i den grad at du gjør ting/kler på deg noe du ikke liker er jeg helt med på den dog. Men. Hva er det som bestemmer hva du kler på deg? Det er jeg litt nysgjerrig på.. Dersom det bare skal være behagelig og naturlig vil jeg jo tippe på joggedress. Evt pyjamas eller sparkebukse. Du bør i alle fall ikke følge moten for det er jo et tegn på uselvstendighet/usikkerhet. Sitat; deg. Det hender jenter også er praktiske/direkte/sier ting som de er også. Jeg synes dette er fint, men at man ikke nødvendigvis behøver oppføre seg som en huleboer- Selvfølgelig, dersom man ikke vet hvordan man uttrykker seg direkte uten å virke plump kan man vel ikke noe for det. Direkte og ufin er to forskjellige ting. Nei, hva skal man med jentevenner..? Det var tullete av meg. Noe sier meg at du ikke har så mange av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anton_* Skrevet 23. mars 2009 #89 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, mener at de KAN være det i alle fall. Og at tennåringer ofte er mer usikre og uselvstendige enn voksne. Ikke gjør dette så vanskelig.. HVA er selvstendig for deg egentlig? Å aktivt velge å IKKE gjøre som de andre for å framstå som selvstendig? hva om du LIKER mote da..? Er man usikker og selvstendig hvis man lar seg påvirke av noe noen gang? Mener du virkelig det? Er ikke litt svart/hvitt/unyansert å tenke sånn..? Om du lar deg påvirke i den grad at du gjør ting/kler på deg noe du ikke liker er jeg helt med på den dog. Men. Hva er det som bestemmer hva du kler på deg? Det er jeg litt nysgjerrig på.. Dersom det bare skal være behagelig og naturlig vil jeg jo tippe på joggedress. Evt pyjamas eller sparkebukse. Du bør i alle fall ikke følge moten for det er jo et tegn på uselvstendighet/usikkerhet. Sitat; deg. Det hender jenter også er praktiske/direkte/sier ting som de er også. Jeg synes dette er fint, men at man ikke nødvendigvis behøver oppføre seg som en huleboer- Selvfølgelig, dersom man ikke vet hvordan man uttrykker seg direkte uten å virke plump kan man vel ikke noe for det. Direkte og ufin er to forskjellige ting. Nei, hva skal man med jentevenner..? Det var tullete av meg. Noe sier meg at du ikke har så mange av dem.Å bokstavlig finne ut hva det vil si å være seg selv! Man er sikker/selvstendg hvis man tar bevisste valg. Det er skjelden jenter er praktiske/direkte/sier ting som de er. Du missforsto nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #90 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er skjelden jenter er praktiske/direkte/sier ting som de er. ¨ Hvor kjenner du jenter fra? TV? Jenter er som gutter en hetrogen gruppe. Er ellers enig med deg, blir mest tiltrukket av naturlig skjønnhet. Blir ikke like tiltrukket eller fasinert av mennesker jeg ser bruker mye tid på klær eller sminke, men dette er mine meninger. Det er mange som synest ett prikkfritt ytre og siste mote er tiltrekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #91 Del Skrevet 23. mars 2009 Klær og stil? Gjesp, så uinteressant; klærne skal jo bare av uansett. Selv liker jeg å slenge på meg en olabukse og en Motörhead t-skjorte på fritiden. Får nok kleskoder på jobben om ikke jeg skal få det privat også. Jenter sutrer over at gutter er overflatiske, men jaggu er dere ikke verst på dette punktet også, gitt. Men det er vel ikke noe du bare "slenger på deg", det sier jo litt om deg. Jeg går også gjerne i Motörhead-tee og olabukse, men dette er ikke helt fullstendig tilfeldig. I det minste signaliserer det at jeg liker både Motörhead og jeans, og folk har nok også flere assosiasjoner utover det til en så typisk "rock chick"-uniform. Hvis det ikke betydde en dritt, så kunne du jo slengt på deg en blomstret hawaiiskjorte og en hullete joggebukse. Men det er jo ikke deg (?)! Klær kan absolutt gjøre en person ti hakk mer attraktiv. Jeg er i overkant opptatt av klær/mote da, så for min del sier det jo at man deler en interesse. Ergo blir det enda litt viktigere for meg enn andre kanskje. Men uansett kan vel ingen nekte for at hva man har på seg har noe å si. Noen klær er jo mer flatterende enn andre, ergo blir man mer attraktiv. Og noen gir signaler om personlighet og interesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anton_* Skrevet 23. mars 2009 #92 Del Skrevet 23. mars 2009 Men det er vel ikke noe du bare "slenger på deg", det sier jo litt om deg. Jeg går også gjerne i Motörhead-tee og olabukse, men dette er ikke helt fullstendig tilfeldig. I det minste signaliserer det at jeg liker både Motörhead og jeans, og folk har nok også flere assosiasjoner utover det til en så typisk "rock chick"-uniform. Hvis det ikke betydde en dritt, så kunne du jo slengt på deg en blomstret hawaiiskjorte og en hullete joggebukse. Men det er jo ikke deg (?)! Klær kan absolutt gjøre en person ti hakk mer attraktiv. Jeg er i overkant opptatt av klær/mote da, så for min del sier det jo at man deler en interesse. Ergo blir det enda litt viktigere for meg enn andre kanskje. Men uansett kan vel ingen nekte for at hva man har på seg har noe å si. Noen klær er jo mer flatterende enn andre, ergo blir man mer attraktiv. Og noen gir signaler om personlighet og interesser.Og signaliserer at de vil ta oppmerksomheten bort ifra lyter/skavanker ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 23. mars 2009 #93 Del Skrevet 23. mars 2009 Og signaliserer at de vil ta oppmerksomheten bort ifra lyter/skavanker ol. Jeg har litt problemer med å forstå hva som er problemet med å gjøre det beste ut av seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 23. mars 2009 #94 Del Skrevet 23. mars 2009 Kjenner alle fordommene komme nå." Jeg er så pen at jeg kan være bitch".. Kommer av og til borti jenter med selvtillit litt over DD cup. Det er så tydelig at de er vant til å få det som de vil. Tror alle forguder dem osv. Typen jenter som forventer at alle er villig til å gjøre alt for dem. Eks: Kan ikke du kjøre oss hjem "blink blink" bare 30 km , vær så sniiiilll. Kan jeg fåååå litt (hva som helst) . Kan jeg få lov til å komme foran dere i køen, tuuuusen takk altså. Det er få ting som er så tilfredstillende som å si nei til slike. Strekker meg mye lenger for en hyggelig 3 jente en selvgod 9. Kan hende at 9 er jenta faktisk er hyggelig men har møtt så få av dem desverre. Selverklærte "pene" jenter med en råtten attitude. Deilig å jekke de ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anton_* Skrevet 23. mars 2009 #95 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har litt problemer med å forstå hva som er problemet med å gjøre det beste ut av seg selv?Bortkastet tid/penger/ressurser ol. og villiedende markedsføring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. mars 2009 #96 Del Skrevet 23. mars 2009 Å bokstavlig finne ut hva det vil si å være seg selv! Man er sikker/selvstendg hvis man tar bevisste valg. Det er skjelden jenter er praktiske/direkte/sier ting som de er. Du missforsto nok! [/quote Kan man ikke være seg selv og like mote samtidig? Eller bruke sminke? Og ta et bevisst valg om å gjøre det? Å være seg selv handler vel mer om personlighet og tørre å stå for det man mener enn noe annet. Og bevist mene noe. Å tro at man må være blankskurt for å være seg selv er litt komisk egentlig.. Men ikke helt uvanlig i enkelte sekter tror jeg. Jeg tror du har vært litt uheldig med dine jentebekjentskaper. Det er jo synd. Det har begrenset innsikten din tror jeg. Det stemmer nok for en del, men stemmer ikke i det hele tatt for veldig mange andre. Men for all del, generaliser. Det virker veldig intelligent. Og selvsikkert. Ikke usikkert i det hele tatt. Hva misforstod jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anton_* Skrevet 23. mars 2009 #97 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Naturlig og ujålete/unaturlig og jålete! http://www.freshnews.in/wp-content/uploads...atie-holmes.jpg %5bimg%5dhttp://stylefrizz.com/img/katie-holmes-hair-now.jpg" target="_blank">http://www.coutureinthecity.com/wp-content/uploads/2008/04/katie-holmes.jpg http://stylefrizz.com/img/katie-holmes-hair-now.jpg://http://www.coutureinthecity.com/wp-...es-hair-now.jpg Img-tagger fjernet, se reglene. vimse-mod. Endret 23. mars 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. mars 2009 #98 Del Skrevet 23. mars 2009 Bortkastet tid/penger/ressurser ol. og villiedende markedsføring. Villedende markedsføring..? På kjøttmarkedet mener du..? Bortkastet for deg eller for de som ønsker å bruke disse pengene? hva er problemet ditt egentlig..? Kan du ikke bare la vær å snakke med sminkede jenter..? Evt spørre om puppene er ekte før du tar de med hjem? Får du ja, og de fortsatt vil være med deg hjem, er jo alt greit. Det er viktig å undersøke grundig før man går til innkjøp. For å unngå villedende markedsføring altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anton_* Skrevet 23. mars 2009 #99 Del Skrevet 23. mars 2009 Villedende markedsføring..? På kjøttmarkedet mener du..? Bortkastet for deg eller for de som ønsker å bruke disse pengene? hva er problemet ditt egentlig..? Kan du ikke bare la vær å snakke med sminkede jenter..? Evt spørre om puppene er ekte før du tar de med hjem? Får du ja, og de fortsatt vil være med deg hjem, er jo alt greit. Det er viktig å undersøke grundig før man går til innkjøp. For å unngå villedende markedsføring altså.Man bør være ærlig når det gjelder hvilke gener man har, ikke foreta operasjoner, dekke til med sminke/klær ol., skal man få barn med noen så er det greit å vite hvem de egentlig er. Jeg tiltrekkes ikke av mennesker som kaster bort livet sitt på å være jålete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anton_* Skrevet 23. mars 2009 #100 Del Skrevet 23. mars 2009 Kan man ikke være seg selv og like mote samtidig? Eller bruke sminke? Og ta et bevisst valg om å gjøre det? Å være seg selv handler vel mer om personlighet og tørre å stå for det man mener enn noe annet. Og bevist mene noe. Å tro at man må være blankskurt for å være seg selv er litt komisk egentlig.. Men ikke helt uvanlig i enkelte sekter tror jeg. Jeg tror du har vært litt uheldig med dine jentebekjentskaper. Det er jo synd. Det har begrenset innsikten din tror jeg. Det stemmer nok for en del, men stemmer ikke i det hele tatt for veldig mange andre. Men for all del, generaliser. Det virker veldig intelligent. Og selvsikkert. Ikke usikkert i det hele tatt. Hva misforstod jeg? Ja, hvis man bokstavlig talt er seg selv, ikke styrt av mote-/reklamebransjen ol. Det er samfunnet/mennesker generellt, jeg er skeptisk til, samfunnet er ganske sentralstyrt og mennesker føyer seg! Å ha jenter som kun venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå