Gå til innhold

Betalte nettopp en kjole på ebay, men er usikker på om hvor sikkert det er?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hm_*
Skrevet

Ja betalte en kjole på ebay, tenkte de vil ha betaling før mål og alt det der for kjolen men jeg fikk en retur email fra selgeren der det sto ?????? på, vil anta at det er kinesiske tegn som utgjør det siden de lager kjolene i Kina. Noen som vet om man får greit svar fra slike selgere og at det er ordentlig? Sender jeg målene via mail, skal jeg vente med svar fra selger?Hvordan funker det? Selgerens navn er: zhu_bao_1958 om noen har kjøpt noe fra vedkommende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja betalte en kjole på ebay, tenkte de vil ha betaling før mål og alt det der for kjolen men jeg fikk en retur email fra selgeren der det sto ?????? på, vil anta at det er kinesiske tegn som utgjør det siden de lager kjolene i Kina. Noen som vet om man får greit svar fra slike selgere og at det er ordentlig? Sender jeg målene via mail, skal jeg vente med svar fra selger?Hvordan funker det? Selgerens navn er: zhu_bao_1958 om noen har kjøpt noe fra vedkommende..

Jeg var litt skeptisk til å handle fra eBay, nettopp fordi jeg måtte betale på forhånd og skeptisk om jeg faktisk fikk varen tilsendt. Men nå har jeg bestilt flere ganger og er veldig positivt overrasket! Første varen jeg bestilte var en brudepikekjole fra nettopp kina. Den kom litt over en uke etter at jeg hadde betalt den. Fikk leveranse på døren! Postbudet sa at det var inkludert i prisen på kjolen. Snakk om service :tommelopp: Når jeg har betalt varer inne på ebay har jeg fått en mail en slags kvittering på hva jeg har kjøpt og hva jeg har betalt. Nå kjenner jeg ikke til selgeren du handlet fra, men jeg har ikke oppfattet det som noe annet enn sikkert i hvert fall :0) Men du kan jo sende selgeren en mail der du forhører deg om han har forstått bestillingen din. Vil jo tro at du uansett må ettersende målene dine... Håper noen andre kan svare på akkurat dette

Skrevet

Mulig hun etterlyste målene dine. De fleste som selger skredersydde kjoler på ebay, vil at man sender med målene med paypal-betalingen. Send henne en mail med målene dine du, så får du se hva hun sier ;)

Gjest Gjest
Skrevet

få se kjolen da :)

jeg har bestill ting fra kina via ebay. du får både mail og message i inboxen på brukeren din. som oftest vil du klare å lese en av de. en så kalt Invoice gir beskjed om hva du må betale og målene du er nødt til å sende selger.

Håper dere fikser kommunikasjonen. Det er som regel veldig dårlig engelsk på disse selgerene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...