Gå til innhold

♥ Slutt på froskekyssing ♥

Nelly Pelly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for velkomsthilsning :) Og ja, jeg synes også at kjolen er NYDELIG :)

har allerede vært å tittet litt rundt i dagboken din, morsomt med bryllup på samme dag :)

Ellers så har jeg og forloveden kost oss glugg ihjel i påsken. Mye liv og røre med familiebesøk, venner og gode middager. Vi har hatt et avstandsforhold siden dag 1, men nå er det slutt på det. Han flytter hjem i løpet av 2 uker, og inn til meg :) Han er fra samme plass som meg, men har bodd borte i 4-5år. Endelig blir det slutt på dyre flyreiser, hjerteskjærende avskjeder og laaaaaaaaaange telefonsamtaler. Lykke :danse::hjerte::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom og sniker litt jeg. :sjenert:

Først av alt: nyyydelig kjole! :dåne: Og kjempefine smykker du har funnet, hva enn det blir. :fnise:

De første skoene var også bare helt fantastiske! :rødme:

Hurra for slutt på avstandsforhold, det er noe herk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snik i vei :)

Jeg er så fornøyd med kjolen, guuuuuud.. Klarer såvidt å vente til dagen, og til å vise den til mannen. Veldig vanskelig å holde noe hemmelig for han, vi snakker jo om alt :eeeh:

Har fått smykkene og de var fine, så nå ligger de og venter til kjolen kommer, slik at jeg får prøve dem sammen.. Og når det gjelder skoene ja.. Huff huff huff, er forferdelig usikker på om jeg skal svi av så mye penger..... :haar:

Nå har jeg kjørt mannen på flyplassen, triste greier..... Selv om han kommer oppover igjen om en uke med flyttelasset :) Så nå skal jeg ta en vårrundvask i "bua" og gjøre klart til samboerskap :) Også har jeg lovet han en marsipankake, så får hive meg i øvingen :kokk: Har ikke bakt mange kaker i mitt liv, går mest på middagsmat.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Heia :goodbye:

Hvordan står det til i planlegginga nå? Alt under kontroll? :jepp:

Det er bare 5 små dager igen nå! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...