Rampolina Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Jeg er så lykkelig :rødme: Pappa var hjemme med mini med lyekatarr i går så da jeg kom hjem fra jobb sto min lille solstråle i gangen, pyntet i finkjolen sin og med en dier blomstebukett. Ved siden av satt en pynta pappa på kne med ringene i hånden og spurte om jeg ville gifte meg med han. Så ble jeg servert indrefilet med pinjekjerner og båtpoteter og panna cotta mens lille på 3 var storfornøyd for at hun og mamma skulle gifte seg, he he. Så kom mamma og pappa med blomster til oss og lilletrille ville være med de hjem, så da vi la oss fikk jeg full massasje på et soverom fylt med levende lys. Og som de sier i mama mia: dot dot dot VI SKAL GIFTE OSS
Kanutten Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Åh så koselig frieri. :rødme: gratulerer så masse!!
Rampolina Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2009 Åh så koselig frieri. :rødme: gratulerer så masse!! Tusen takk!
Solstrålejenta Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Åååååå!!! Gratulerer kjempemye Rampolina!!! Så utrolig koselig å høre at dere endelig er forlovet!!! Hold meg oppdatert på planene fremover
Rampolina Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2009 Åååååå!!! Gratulerer kjempemye Rampolina!!! Så utrolig koselig å høre at dere endelig er forlovet!!! Hold meg oppdatert på planene fremover Jeg skal bombe deg med info på msn;) Tusen takk, alle sammen
Phineas Skrevet 10. mars 2009 #8 Skrevet 10. mars 2009 Jeg er så lykkelig :rødme: Pappa var hjemme med mini med lyekatarr i går så da jeg kom hjem fra jobb sto min lille solstråle i gangen, pyntet i finkjolen sin og med en dier blomstebukett. Ved siden av satt en pynta pappa på kne med ringene i hånden og spurte om jeg ville gifte meg med han. Så ble jeg servert indrefilet med pinjekjerner og båtpoteter og panna cotta mens lille på 3 var storfornøyd for at hun og mamma skulle gifte seg, he he. Så kom mamma og pappa med blomster til oss og lilletrille ville være med de hjem, så da vi la oss fikk jeg full massasje på et soverom fylt med levende lys. Og som de sier i mama mia: dot dot dot VI SKAL GIFTE OSS Gratulerer så masse! Hørtes jo ut som et kjempefint frieri/dag!
Rampolina Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2009 Tusen takk. Ja, det ble en utrolig fin mandag! Helt perfekt i mine øyne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå