Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. juli 2003 #1 Del Skrevet 7. juli 2003 Det er visst mange som nærmest forventet at jeg skulle komme inn døren fra NY og sette meg til å skrive en utfyllende dagbok med en gang og til dette vil jeg si noe: Jeg vet ikke helt hvordan deres verden fungerer men for meg hadde jeg mange andre ting som skulle gjøres i dagene før den store hagefesten.... jeg skulle få ordnet en rekke pratiske ting og jeg hadde 3 dager på meg før min ektemann landet på Gardermoen- i løpet av disse dagene måtte jeg på toppen av alle andre ting også underholde min svigerforeldre- bla. ta de med ut og kjøre de til Kongsberg for å besøke mine foreldre og flere andre ting. Når min ektemann endelig landet hadde vi 2 herlige dager sammen, vi dro på båttur på Oslofjorden, koste oss hjemme hos meg, lagde mat sammen, hadde masse sex :oops: og vi nøt disse dagene til fulle. Nå sist helg var det ett kjempeselskap for oss og i dag er det mandag. Jeg har lagt ut del I av dagboken fra Bryllupet nå og jeg skriver nå på del II. Det var ikke koselig og logge inn på KG og lese diverse hentydninger om "var det alt", "hvor er Minnie nå?", "the end?", "jeg er kjempeskuffet over deg nå", "hvorfor er du så treg" mm. Alle som har fulgt litt med visste at bryllupet ikke var helt slutt bare fordi jeg kom hjem til Norge. Dere visste også at min ektemann skulle komme hjem få dager etter meg og at vi da endelig skulle få litt tid sammen bare oss to. Grunnen til at jeg var borte fra KG i disse dagene visste dere grunnen til. Skjerp dere!!! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #2 Del Skrevet 7. juli 2003 Kan kanskje skjønne at du blir irritert , mem hva hadde du egentlig forventet deg .? Du velger selv og legge så mye av ditt liv er på KG, i hver minste detalje og nesten minutt for minutt, så det er jo ikke så rart at brukerne her inne etterlyser detaljer om bryllup etc. Og kommentaren om skjerp dere, kunne du vel ha spart deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. juli 2003 #3 Del Skrevet 7. juli 2003 Det finnes grenser for hva jeg må finne meg i, jeg har ett liv utenfor KG også selv om jeg er en aktiv bruker. Jeg setter stor pris på all interessen men det må være lov å si ifra når folk går over streken. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. juli 2003 #4 Del Skrevet 7. juli 2003 Minnie, det var jo lyn og torden som var årsak til dette, du får heller skylde på været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 7. juli 2003 #5 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg har ikke i mine levedager vært borti noen som tillater seg å være så nedlatende mot andre som det du til tider kan være. Med dette innlegget tar du kaka. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. juli 2003 #6 Del Skrevet 7. juli 2003 Hun er gift vettu... Kvinner blir gjerne litt gale og overlegne når de er nylykkelige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 7. juli 2003 #7 Del Skrevet 7. juli 2003 Herregud. Du sittter i en leilighet døgnet rundt og forer folk med handlelister og det som verre er. Hva hadde du ventet deg? Signaturen dn siden du "kom tilbake" sier sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 7. juli 2003 #8 Del Skrevet 7. juli 2003 GRATULERER SÅ MYE MED VEL OVERSTÅTT BRYLLUPSDAG MINNIE! _____________________________________________________________ Ikke la noen flåsete kommentarer forsure tilværelsen din. Lykke til videre i det ekteskapelige livet! _____________________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 7. juli 2003 #9 Del Skrevet 7. juli 2003 Du lager det selv. Du er sikkert en hyggelig person, men du kommer med noen forferdelige komentarer noen ganger. Da må du tåle å få kritikk og lignende komentarer tilbake. What you give is what you get! Mer har jeg ikke tenkt å si om den saken. Naive Englepusen som bare vil at alle skal være venner. (litt kjedelig i lengden kanskje?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. juli 2003 #10 Del Skrevet 7. juli 2003 Gratulerer med vel overstått bryllup Minnie.. og dere andre, vær litt hyggelig idag da, dere har en tendens til å bare bekrefte hverandre, =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. juli 2003 #11 Del Skrevet 7. juli 2003 Dette innlegget var ment til de "faste" som alltid skal ha noe å klage over når det gjelder meg- det var ikke ment som noen generell skyllebøtte og det tror jeg folk forstår. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. juli 2003 #12 Del Skrevet 7. juli 2003 Minnie nåda... du snakker ikke akkurat om de aller skarpeste knivspissene i verden på dette forumet.... Jentene her er nærtagende forstår du, mer opptatt av hvordan du gjenforteller ting... selv signaturen din blir brukt som et argument.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 7. juli 2003 #13 Del Skrevet 7. juli 2003 *hehehehe* Må bare .....le litt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. juli 2003 #14 Del Skrevet 7. juli 2003 Dette var en nedlatende og stygg tråd, og vel så mye persondiskusjon som den andre tråden om samme tema. Det dere har mer av på hjertet nå, får dere ta på pm. Tråden stenges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg