Gå til innhold

skoglunds brudekjoler og accessorier

Anbefalte innlegg

Gjest MariaMena
Skrevet

Noen som har erfaring med kjoler fra denne butikken?

Reklamen på finn viser fine kjoler, men dette er vel ikke originale kjoler?

Hadde vert fint å høre om noen har kjøpt noen av disse.....

jeg ser etter en litt spesiell brudekjole men synes nettsiden er rotete..... blir litt skeptisk :filer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har ingen erfaring med denne bedriften, men sjekket kontaktinfo opp mot Brønnøysundregisteret, og det stemmer. Legger merke til at det ikke er lenge siden den er registrert (høsten 08). Enig i at hjemmesiden så litt rotete ut ja..

Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet

Jeg fant drømmekjolen min hos dette firmaet, men jeg har ikke bestilt ennå. Har imidlertid vært i kontakt via e-post med innehaveren, og det er ikke noe å si på servicen i alle fall, så det virker seriøst. Rask og god info, og jeg fikk til og med avslag på 500 kr. fordi jeg ikke skulle ha slep på kjolen.

Når man bestiller får man tilsendt fargekart og måleskjema, slik at kjolen sys etter mål, og hvis den ikke passer helt når den kommer, får man den endret hos skredder for kr. 500,- så vidt jeg forsto. Mener at det var opplyst om at kjolene sys i Kina, og det kan vel kanskje forklare leveringstiden. Men nå er det jo de færreste kjolene som sys i Norge uansett, da. Det er ikke så viktig for meg om kjolen er et bestemt merke eller original, så lenge jeg finner en kjole jeg liker. Kan jo legge til at jeg ikke har funnet noe i nærheten av drømmekjolen min hos noen av alle de ørten utenlandske og norske brudekjoleleverandørene jeg har sjekket nettsidene til, så jeg tar sjansen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...