girly28 Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Hei! Jeg har ei jenta på 14 år som ska vær brudepike i vårres bryllup men vi finner ikke noen kjole som ho lik. Er det noen her inne som kan komme med nettsider på kjoler? Ho vil ha den stroppeløs og kort (knehøyde) Kom gjerne med tips da det bynner og haste litt
Spatula Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Hei! Jeg har ei jenta på 14 år som ska vær brudepike i vårres bryllup men vi finner ikke noen kjole som ho lik. Er det noen her inne som kan komme med nettsider på kjoler? Ho vil ha den stroppeløs og kort (knehøyde) Kom gjerne med tips da det bynner og haste litt Her er en Kan velge farge og slikt selv. Her er en annen kanskje denne kan passe fint en til.. enda en Håper dette kan være til hjelp for dere
^^Belle^^ Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 På Gojane har de utrolig mye fint. Søsteren min som skal være forlover i vårt bryllup kjøpte kjolen sin derfra.
Neytiri Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 kjøpte den her til alle mine tre brudepiker.....er kjempesøt, billig, og fås i alle farger....så er kvaliteten mye bedre en forventet!
girly28 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2009 Takk for all hjelp Noen av kjolene har vi allrede sett på, men noen var nye og kjempefine Jeg ska høre med ho når vi snakker neste gang. Ho bor nemlig i sverige så de er litt større utfodring og finne noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå