Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Jeg har fått sendt noen melodier jeg skal lage spilleliste av i iTunes, og brenne på en cd. Det er sju melodier. Fem av dem - uproblematisk. Når jeg prøver meg med de to siste, får jeg bare beskjed om at "Sangen ikke kan brukes fordi originalfilen ikke ble funnet". Hva betyr det? Jeg har gjort det samme med alle sangene, men disse to har et utropstegn for seg, og finnes tilsynelatende ikke? Jeg kan lytte til dem i lydfilen jeg fikk sendt. Noen som skjønner hva jeg mener, og har et forslag til hva jeg kan gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Forresten, nå finner jeg ingen av sangene... De så ut til å ligge der, men det må bare være noen tomme skall... Jeg skjønner ingenting. Hjelp?
Pialill Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Forresten, nå finner jeg ingen av sangene... De så ut til å ligge der, men det må bare være noen tomme skall... Jeg skjønner ingenting. Hjelp? Når du importerer sanger til pcen lagres de i en bestemt mappe. blir sangene flyttet fra den mappen klarer ikke Itunes å finne dem igjen selv. så da må du finne igjen filene på pcen din=) det er sikkert lettere å slette de med utropstegen og legge til hele mappen med musikk, da skal de komme tilbake=)
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Prøvde å slette de med utropstegn, men de lot seg ikke slette... Jeg fant sangene i mine nedlastninger og sendte dem derfra, mikset og klippet og trikset, sikkert ikke den enkleste måten (not!), men det funket til slutt! Takk.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Jeg hater iTunes! Bare no dritt hele greia!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå