Gjest ts Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Hva er best å velge? Og ikke minst, hva koster mest? Er prisene mer eller mindre like, eller er det store forskjeller?
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Finnes det offentlige tannleger bortsett fra skoletannleger?
ToveM Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Hos oss tar "skoletannlegen" også vanlige pasienter. Men tannlegen er jo ikke "sponset" på noen måte, så prisene blir vel ganske like likevel
mgr Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Min private tannlege anbefalte meg å gjøre borringer hos skoletannlegen for å få det billigere,men at jeg gikk til henne fast for å få tilbakemeldinger og oppfølging ang hull.Jeg har veldig dårlig erfaring med skoletannlege,men har vært kjempefornøyd etter at jeg begynte privat.føler de er dyktigere.
Pasha Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 De fleste offentlige er vel mest skoletannleger.. og er det et sted jeg ikkke går så er det til skoletannleger
iden Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 Går til privat, og er utrolig fornøyd med det!!! Har hatt en skoletannlege som har gjort dårlig arbeid i tennene mine, som har medført to rotfyllinger.. Sitter også med følelsen av at private tannleger er mer profesjonelle... Ang pris vet jeg ikke, men går jo an å ringe og spørre... Jeg trodde egentlig at privat var dyrere, men vet ikke hvorfor jeg tror det.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå