Gå til innhold

Har du bestilt kjole fra Lilly.dk?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lilly_*
Skrevet

Hei!

Lurer på om det er noen her som har bestilt kjole direkte fra nettbutikken lilly.dk? Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk kjolen?

Hvordan ble kjolen levert? (F.eks måtte du hente den på posten, eller på døren via f.eks upc?)

Til slutt lurer jeg på om noen kan si noe generelt om kvaliteten på Lillykjolene. Kan de måle seg med de dyrere kjolene man finner i norske salonger?

Videoannonse
Annonse
Gjest ØSTLANDSMAMMA
Skrevet

Ja jeg har bestil kjole derfra og er kjempefornøyd. Jeg hadde ikke så god tid, så jeg fikk kjolen sendt som ekspress - noe som gjorde at jeg hadde kjolen dagen etter at jeg bestilte!!

I følge hun som jeg snakket med der nede så kan de levere kjolen som vanlig sending på 5 dager, men det forutsetter at det ikke er forsinkelser i post eller toll (noe jeg ikke kunne ta sjangsen på da jeg bare hadde 10 dager fra jeg bestilte til bryllupet).

Er veldig fornøyd med kvaliteten (sømmene ser fine ut), men nå har ikke jeg vært i noen salong å sjekket før jeg kjøpte.

Det er en løs hempe i snøringen på ryggen, men det var jo greit å fikse (har ikke tid til å sende den i retur for reklamasjon). Ellers så har du jo 14 dagers angrefrist, så du kan jo bare returnere den dersom du ikke er fornøyd!!

Ønsket ikke å legge så mye penger i en kjole, så jeg kjøpte en av de todelte til 1.000,- DK for topp og underdel.

De trekker forøverig fra 25% dansk mva når de skal sende ut av Danmark.

Har ikke brukt kjolen enda, men skal gi deg et hint til uka (skal gifte meg på søndag), dersom den ikke holder mål.

Ellers er det vel noen salonger i Norge som reklamerer med at de selger kjolene til samme prisen som om du tar de inn fra Danmark selv (men de hadde ikke de tilbudskjolene jeg så på).

Skrevet

Hei!

Jeg giftet meg i en Lilly og var kjempefornøyd. Jeg kjøpte min på Lises brudesalong

Jeg prøvde Agape og andre merker, men synes at Lillykjolene hadde god kvalitet og de ser ikke "billige" ut.

Gjest Gjest_Lilly_*
Skrevet

Tusen takk for svar, begge to :)

Østlandsmamma: Kan jeg spørre hvor mye du måte betale i frakt for å for å få den så fort?

Lykke til med bryllup på søndag!!

Gjest ØSTLANDSMAMMA
Skrevet
Tusen takk for svar, begge to :)

Østlandsmamma: Kan jeg spørre hvor mye du måte betale i frakt for å for å få den så fort?

Lykke til med bryllup på søndag!!

650,- (370,- mer enn det de vanligvis har i porto derfra). Men da ble kjolen levert på døra etter ca 24 timer.

Skrevet

Hei

Jeg har ikke bestilt kjole fra Lilly selv. Jeg prøvde en del av disse kjolene på Lises brudesalong. :)

De var kjempefine, og flott i stoffet,e mn jeg kledde ikke det snittet disse kjolene har. Klokken på skjørtet var litt mindre enn på de andre kjolene jeg prøvde, og så startet utskråingen litt lenger ned mot hofta. :)

Men ellers var kjolene veldig pene. :) Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...