Gjest Totelitt Skrevet 10. mars 2009 #1 Skrevet 10. mars 2009 Hei... Jeg sal ha fest på fredag, og sa tenkte jeg å lage masse minipizza'er, men jeg har ikke tid til å lage dem etter at jeg er ferdig på skolen. Så jeg tenkte at jeg kunne bake dem på onsdag, la dem heve da, ta på tomatsausen og fyllet, men ikke osten... Så steke dem i ca 10 minutter. Etter på la dem kjølne av og oppbevare dem til fredag, for så å steke dem igjen, denne gang med ost på. Men så lurte jeg på om jeg bare skulle fryse ned pizza'ne i mellomtiden, eller om jeg skulle oppbevare dem i kjøleskapet, eller i en tuppervareboks...? HVa ville du ha gjort? Klemmm...
Gjest TS Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 Ingen som her et forslag på hva som er best? Okai... det var jo dumt... Klemmm...
tulletrollet Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 jo jeg svarer:) ville nok ha fryst de ja:) lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 jeg ville fryst de, men jeg ville ikke hatt på noe som helst fyll... men steke de litt før du fryser da. så kan du bare legge på saus og annet fyll den dagen du skal ha de...gjerne på en som ikke er tint....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå