Gå til innhold

Brudebilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tanker om hvilke bilder dere vil ha fra bryllupet? Nå tenker jeg på de som skal inn i album, ja tilogmed i ramme.

Ute? Inne? Studio? Sort/hvitt eller farger? Kanskje alt sammen?

Jeg har en hang til å like de som er litt alternative, og også de sort/hvite. Men kunne tenkt meg å titte litt på portefølger fra fotografer som er flink med dette siden vielsen vår skal være i Spania og jeg føler derfor at mye av kommunikasjonen foregår på fingerspråket.

Er det noen som har tips eller ideer til nettsteder som er verdt et besøk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer til å ta både studiobilder og utebilder, studiobildene mest for å tilfredsstille besteforeldre, men også for å ha i bakhånd hvis det blir skikkelig drittvær.

Ellers blir det nok en fin blanding av svart-hvitt og farge. Får se an hvert foto etter det som skal henge i stua.

Var utstilt et dritlekkert bilde hos fotografen; var forholdsvis bredt og ikke fullt så høyt, på lerret, med "stenete"-bakke og blå himmel med skyer i bakgrunn av brudeparet. Det var kjempestilig!

Skrevet

Vi kommer til å ha fotografbilder fra kirken under vielsen og utebilder i både farger og sort-hvitt. Vår fotograf er ganske ung og ikke typisk tradisjonell i bildene sine, men heller ikke helt eksprimentell... Men vi skal iallefall da ha utebilder og kirkebilder, men ingen stuiobilder :)

Skrevet

Følger spent med :popcorn: Har tenkt akkurat det samme som deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...