Gå til innhold

Litt morsomt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg må få lov å legge til at hadde det vært meg som hadde tabbet meg ut på denne måten, hadde jeg vært den første til å hyle av latter! :hoho:

Det er så mange selvhøytidelige mennesker som ikke evner å le av seg selv! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Min bror er superallergisk mot alkohol, og hadde han fått cider med alkohol i seg uten å vite det ville han blitt veldig syk. Tror ikke jeg hadde ledd og syntes det var spesielt morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Min bror er superallergisk mot alkohol' date=' og hadde han fått cider med alkohol i seg uten å vite det ville han blitt veldig syk. Tror ikke jeg hadde ledd og syntes det var spesielt morsomt.[/quote']

Ja da, gå inn for å vri og vrenge på alt! Det var ikke det som var situasjonen her! HERREGUD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke innlogget Sissi

Jeg skjønner ikke helt indignasjonen som en del legger for dagen her.

Såvidt JEG forsto, så var poenget at de som var avholds selv hadde sørget for alkoholfri drikke som viste seg å inneholde alkohol.... . De ble da ikke servert cider av noen som visste at de var avholds og ville spille dem et puss/være slemme!

Så ja - jeg syns det var en morsom historie.....

Forøvrig: er det ingen av der som har lest/sett filmen "Babettes gjestebud"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg må få lov å legge til at hadde det vært meg som hadde tabbet meg ut på denne måten, hadde jeg vært den første til å hyle av latter! :hoho:

Det er så mange selvhøytidelige mennesker som ikke evner å le av seg selv! :evil:

Jeg hadde ikke ledd, for jeg måtte blitt fraktet til sykehus med en gang.

Takk og pris for at det ikke fantes noen som var allergisk i det selskapet.

Fint at dere kan ha det gøy på andre sin bekostning, det lyser tydeligvis opp dagen deres

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bror er superallergisk mot alkohol' date=' og hadde han fått cider med alkohol i seg uten å vite det ville han blitt veldig syk. [/quote']

Da bør han kanskje være ekstra nøye med å titte på etiketten på hva han drikker da, så slipper han dette problemet... :wink: Ja, for jeg mener at er man voksen nok til å drikke, er man også voksen nok til å ta ansvar for sine egne handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det snakk om å kjøpe inn til ett bryllup og i ett bryllup kommer ikke hver gjest med hver sin ciderboks inn dørene.

Men hadde jeg ammet, vært gravid, allergisk mot alkohol. Eller av en eller annen grunn ikke kunnet hatt alkohol. Når jeg er i ett bryllup og ber om alkoholfrittt så må jeg kunne stole på at det jeg får er alkoholfritt.

At de som er veldig avhold og har handlet inn kan være en morsom historie er jeg enig i. Men tviler vel på at enkelte gjester syns det var like morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får litt hetta av avholdsmennesker. (Resten av festen var alkoholfri. Skrekkelig kjedelig' date=' synes nå jeg.) Etterpå fant de imidlertid ut at det var cider med alkohol de hadde drukket! Gjett om de ble lange i maska! [/quote']

Si meg, hva med å respektere andres holdninger og preferanser? Og om du finner det kjedelig, hva så? Det var da vitterlig ikke DITT bryllup!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
At de som er veldig avhold og har handlet inn kan være en morsom historie er jeg enig i. .

fint! da har du tatt poenget med historien! og den var morsom! :hoho:

Men tviler vel på at enkelte gjester syns det var like morsomt.

nei, det er mange ting her i verden som ikke er "like morsomt", men vi må da kunne more oss over det som er morsomt like vel?

dessuten så er det enhvers plikt å se hva man selv putter i seg

(det står jo godt synlig på flasken!!; dersom jeg skulle kjøre el. så hadde jeg garantert sett to ganger før jeg drakk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

fint! da har du tatt poenget med historien! og den var morsom! :hoho:

nei, det er mange ting her i verden som ikke er "like morsomt", men vi må da kunne more oss over det som er morsomt like vel?

dessuten så er det enhvers plikt å se hva man selv putter i seg

(det står jo godt synlig på flasken!!; dersom jeg skulle kjøre el. så hadde jeg garantert sett to ganger før jeg drakk!)

En stoler på at det en får i et bryllup er alkoholfritt, og en sjekker ikke det ekstra når det blir servert. Hvor tåpelig er ikke det da,

"hei jeg vil ha alkoholfritt2 jada et lite øyeblikk

vent jeg må få sjekke falsken først for å se at det ikke er alkohol i den

halloooooooooooooo en gjør ikke det, en stoler faktisk på at de menneskene som serverer vet hva som er alkohol i, og ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg får litt hetta av avholdsmennesker. (Resten av festen var alkoholfri. Skrekkelig kjedelig, synes nå jeg.)

Det er ovennevnte utsagn jeg reagerer på GJEST - uttalelsen vitner om at du overhodet IKKE respekterer andres preferanser/holdninger m.h.t. alkohol. Du får HETTA av avholdsmennesker, og en alkoholfri fest er KJEDELIG!!

Jeg gjentar: Det var IKKE DITT bryllup - så vær grei å respektér hvordan andre velger å feire dagen sin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg gjentar:

Selvfølgelig velger folk selv om de vil ha bryllup med eller uten alkohol, men jeg forbeholder meg retten til å synes at alkoholofrie fester er kjedelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gjentar:

Selvfølgelig velger folk selv om de vil ha bryllup med eller uten alkohol, men jeg forbeholder meg retten til å synes at alkoholofrie fester er kjedelige!

jaja, jeg gidder ikke å diskutere dette mer - du har selv skrevet at du "får hetta av avholdsmennesker" - utover det jeg har sagt frem til nå, har jeg ingenting å tilføye. God bedring....... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...