Gjest Blush Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Vurderer å prøve, men synes det er litt dyrt med 1000 kr når jeg ikke aner om det er bra eller ei. Tenker på til festbruk, ikke hverdags. Enkelt i bruk? Blir det fint? Holder det seg fint? Er det evnt andre lignenede alternativer folk har gode erfaringer med?
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 (endret) før jeg tok extensions hos frisøren vurderte jeg de, men tror clips fungerer langt bedre i og med at den jessica simpsons greia er en parykk omtrent, det er jo sånt hårnett som alt hår henger i og ja jeg syns det bare var komplisert og teit når jeg prøvde det for andre gang i butikken, men 1 gang så det veldig bra ut når han som skulle selge de tok det på meg, så mulig det er øvelsessak å må kunne feste de på riktig. her er en med gode erfaringer i alle fall: http://ulrikkelund.com/news/show/14668 edit: stavefeil Endret 10. mars 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Gjest sani Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 hei. henger meg på denne tråden, så disse på vite i helga også. De ene var på tilbud til 499 mens den andre var en tusen lapp.. komigjen da folkens, kom med erfaringer :-)
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 (endret) SLETTET Endret 10. mars 2009 av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå