Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #1 Del Skrevet 7. juli 2003 Ja, det mener jeg! Vi skal fotograferes etter vielsen og jeg vil ikke ha masse ris i håret da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #2 Del Skrevet 7. juli 2003 Ris som kastes på brudeparet blir ofte etterpå fortært av fugler. Den ukokte risen svulmer opp i fuglemagen, og i verste fall kan fuglen dø. Kast derfor aldri ris på brudepar, bruk heller små helkornfrø eller annet frø som ikke svulmer når det spises. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 8. juli 2003 #3 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg er veldig glad for at det ikke ble kastet ris på oss iallfall! Enig i dette at jeg ikke ville ha håret fullt av ris når jeg skulle bli tatt bilde av, og veldig enig i dette med de stakkars småfuglene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #4 Del Skrevet 8. juli 2003 Man kan jo evt bruke konfetti... Jeg har lyst på såpebobler, for det syns jeg er flott, men da er det vel fare for flekker på klærne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 8. juli 2003 #5 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg var i et utendørs bryllup hvor det ble brukt såpebobler - helt nyyydelig - og jeg kan ikke huske at det ble flekker på klærne.. Vi sto fortsatt på våre plasser, og blåste såpebobler mot brudeparet mens de gikk ned "midtgangen" :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Guapa Skrevet 8. juli 2003 #6 Del Skrevet 8. juli 2003 Puffet ris! Ikke farlig for pip-pipene og setter seg ikke fast i håret heller! 16.August......Jippi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. juli 2003 #7 Del Skrevet 8. juli 2003 Man kan jo evt bruke konfetti... Jeg har lyst på såpebobler, for det syns jeg er flott, men da er det vel fare for flekker på klærne... Er vel ikke så fint foran en kirke med masse søppel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 8. juli 2003 #8 Del Skrevet 8. juli 2003 Man får også kjøpt noen hjerteformede "greier" til å kaste på brudeparet. Disse er ikke farlige for fuglene og ikke satt de seg noe særlig fast heller... Men jeg har skjønt at det er ganske dyrt å kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå