Gjest mm Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 øyensminken min har en tendens til å legge seg i lag etter kort tid. dette er ganske irriterende. f. eks øyenskyggen samler seg til en stripe på øyelokket, eller dersom jeg har eyeliner uten øyenskygge så smitter den fort av på øyelokket. det blir fort "klamt" der oppe, kan man si. noen som har tips til meg? jeg syns dette er kjempe irriterende.
Gjest Sandbekken Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Du kan bruke øyenskyggeprimer før du legger sminken, da sitter sminken hele dagen Artdeco har en til ca 80 kr.. knallbra Men dette hører vel hjemme på velværeforumet??
Vulpes Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Å legge noe under øyesminken hjelper veldig. Enten en primer, eller pudder - eller begge deler Urban Decay Primer Potion fungerer supert!! Bruker den selv. Øyenskygger av god kvalitet hjelper også. Hvilke bruker du?
Gjest mm Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 primer? hva er det? får man kjøpt det på parfymeriet? jeg bruker ganske gode merker av øyenskygge, så har ikke noe med det å gjøre er bare det at øyenlokket kanskje er så tynt at det legger seg litt i lag tror jeg. det blir en brett, på en måte.
Gjest *lucky* Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Lumene sin primer får du på Vita. Det er en krembase som gjør at øyenskyggen sitter bedre og lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå