Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2003 #1 Skrevet 7. juli 2003 for et par uker siden ble jeg kjent med en mann på en fest. denne helga møttes vi igjen og han virket som en grei og ordentlig type,som jeg kunne tenkt meg å blitt mye bedre kjent med. Vi dro ut på byen og hjem til meg etterpå. Han ville bare tilsengs men når jeg liker bedre å bli litt bedre kjent før jeg gjør det da... det endte med at ble sur og dro! snakk om å drite på draget,han er IKKE aktuell i det hele tatt nå nei.
Gjest gutt 32 Skrevet 7. juli 2003 #2 Skrevet 7. juli 2003 Det er slike verdiger jeg liker hos jenter. Bra... Du har bra holdning og er det noen som virkelig vil ha deg så for han slite litt for å vise din verdig.- 8)
Gjest gjesten Skrevet 7. juli 2003 #3 Skrevet 7. juli 2003 Du skriver mann, og da mener du vel også det og ikke en guttunge. Joda, det finnes slike ekle vesener. Vil karakterisere de som tapere på en eller annen måte i tidligere forhold. Noen som til enhver pris må prøve å overbevise seg selv at de faktisk har draget på det motsatte kjønn (finnes damer som også er slik). Vær glad og stolt over at du ikke lot deg friste av en drittsekk! Blir litt lattermild, når jeg tenker hvor mye skøy man kunne fått med slike personer
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #4 Skrevet 8. juli 2003 Huff da... Opplevde noe lignende nylig. Trodde han var ordentlig...snakket om eksen sin som han elsket så høyt(her burde jeg jo ha luktet lunta). Traff han igjen etter flere måneder..Trodde jo han var seriøs når han ventet så lenge. Da jeg besøkte han satt han bare og fiklet med "den"..og ble sint fordi jeg ikke var med på leken.
Lisemor Skrevet 8. juli 2003 #5 Skrevet 8. juli 2003 Godt du fant ut tidligt at det var en drittsekk- og husk at hen er ikke alene. :D Husk også at det finnes mange kjekke menn der ute et sted. Lykke til videre :D
mowgli Skrevet 11. juli 2003 #7 Skrevet 11. juli 2003 Og jeg er en av dem :kgblunk: :D Drittsekk eller kjekk mann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå