Phaedra Skrevet 9. mars 2009 #1 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei, Jeg ser etter butikker som selger selskapskjoler i str. 11-12 år, i Trondheim. Ser etter noe i denne eller denne (den rosa kjolen, helst i annen farge) stilen. Er det noen som har noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #2 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei, Jeg ser etter butikker som selger selskapskjoler i str. 11-12 år, i Trondheim. Ser etter noe i denne eller denne (den rosa kjolen, helst i annen farge) stilen. Er det noen som har noen ideer? Lille Martine på Byhaven har salg (-50%) på penkjoler nå. Kjøpte brudepikekjole til min niese der denne uken for kun 400,- Tror de har størrelser helt opp til 11-12 år, de så i alle fall store ut de andre som hang der. (Jeg kjøpte til ei på 6 år) De har noen enkle satengkjoler i hvitt eller rosa + noen litt mer pyntete med tyll i creme eller rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mars 2009 tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå