Gjest Regnskapsjenta Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Min rapport sier at jeg kan forvente lønn på 14,2% MINDRE enn det jeg tjener i dag. Ser ut som de tror jeg lyver med bruttolønna jeg har lagt inn Andre med samme erfaring med MinInntekt.no? Jeg arbeider med regnskap og har bruttolønn på 382 000, synes ikke jeg skulle hatt mindre! 2 år på BI og 5 års erfaring innen regnskap/økonomi. Hva har dere? Regnskapsjenta
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 De sier at jeg tjener mer enn gjennomsnittet også. Det er altså det det er - av de som har rapportert inn samme stilling tjener du over gjennomsnittet. Noe mer betyr det ikke. Jeg synes det er en fjær i hatten til meg selv at jeg har klart å forhandle meg frem til en god lønn som er over snitttet for tilsvarende stillinger ...
Gjest Gjest_Sol79_* Skrevet 10. mars 2009 #3 Skrevet 10. mars 2009 Er du medlem i NARF? Om du logger inn på hjemmesiden deres får du full tilgang til lønnsstatistikk for regnskapsførerere i alle varianter som f.eks. by/land, autorisert/ikke autorisert etc
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 Min rapport sier at jeg kan forvente lønn på 14,2% MINDRE enn det jeg tjener i dag. Ser ut som de tror jeg lyver med bruttolønna jeg har lagt inn Andre med samme erfaring med MinInntekt.no? Jeg arbeider med regnskap og har bruttolønn på 382 000, synes ikke jeg skulle hatt mindre! 2 år på BI og 5 års erfaring innen regnskap/økonomi. Hva har dere? Regnskapsjenta Uansett hva den kalkulatoren sier synes jeg du har en skikkelig god lønn! Du tjener bedre enn en person med finans Master der jeg jobber i et privat selskap.
Sol79 Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Uansett hva den kalkulatoren sier synes jeg du har en skikkelig god lønn! Du tjener bedre enn en person med finans Master der jeg jobber i et privat selskap. Om en person med master ikke tjener over 400k, så bør vedkommende seriøst se seg om etter en ny jobb.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Min rapport sier at jeg kan forvente lønn på 14,2% MINDRE enn det jeg tjener i dag. Ser ut som de tror jeg lyver med bruttolønna jeg har lagt inn Andre med samme erfaring med MinInntekt.no? Jeg arbeider med regnskap og har bruttolønn på 382 000, synes ikke jeg skulle hatt mindre! 2 år på BI og 5 års erfaring innen regnskap/økonomi. Hva har dere? Regnskapsjenta Jeg har en vanlig stilling,men fikk beskjed om at de ikke hadde sammenligningsgrunnlag eller noe i den duren...lenge siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå