Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 jeg har fått innvilget lån på en bil. og jeg fikk beskjed om å fakse inn kjøpskontrakten på bilen jeg skal kjøpe. deretter vil jeg få låne dokumentene for signering.. regner med at pengene kommer etter signeringen. jeg fakset kjøpskontrakten for bilen jeg skal ha, om lørdagen.. noen som vet hvor lang tid det tar før lånedokumentene kommer? og hvor lang tid før pengene kommer? jeg syntes det er litt sånn vanskelig å ikke kunne si når jeg skal hente bilen av selger... jeg bare "ehh... vet ikke når pengene kommer.. aner ikke.. snart håper jeg.." Noen som vet? alt av lån har foregått via mail, siden jeg har søkt via nettbanken min. så får jeg lånedokumentene via mail eller brev? det tar brått litt lenger tid da hvis det er brev. sende frem og tilbake? aldri gjort detta før.. og ønsker å kunne gi selger et någelunde svar..
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Hei, Det kommer nok litt ann på hvilken bank, hvilke prosedyrer de har. for meg som har DnBNor gikk det slik: Lånekontrakten tok et par dager i posten. Pengene stod på bilforhandlers konto 2 dager etter jeg fakset signert lånekontrakt til banken. Men jeg hentet bilen samme dagen som jeg signerte lånepapirene, p.g.av at min bank fakset min signerte kontrakt og garanti for lånebeløpet til bilforhandler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå