Haris Pilton Skrevet 9. mars 2009 #1 Skrevet 9. mars 2009 Er det noen som kan fortelle meg hvordan knipeøvelser fungerer? Jeg klarer ikke å knipe noe som helst
Dr.Feber Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Nederst i bekkenet, rundt dine tre åpninger, har man en haug med muskler som blir slappe uten trening, i likhet med andre utrente muskler. Du kan kjenne etter om du klarer å klemme ved å stikke en finger i skjeden og kjenne etter om du kan klemme rundt fingeren din. Eller dersom du hopper opp og ned mens du er tissatrengt, uten at det lekker. Dessuten skal du også kunne stoppe tissestrålen tre ganger mens du tisser. Du må trene de hver dag, da holde rde seg fine til lenge etter du har fått barn:)
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Men HVORDAN gjør man disse knipeøvelsene? Og hvor lenge? Får man effekt av å bare prøve å knipe en stund hver dag?
Haris Pilton Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2009 Haha, det eneste som kniper seg i det området er rumpeballene som strammes. Jeg får det ikke til :slåss:
Martine Kamilla Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Hvis jeg ike husker helt feil er det å knipe på samme måte som når man må tisse, men holder igjen. Og jeg anbefaler det på det sterkeste
Gjest Wind Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 Haha, det eneste som kniper seg i det området er rumpeballene som strammes. Jeg får det ikke til :slåss: Hva gjør du hvis du må veldig på do, om jeg tør spørre? Det må jo bare gå galt hvis du ikke får til å knipe.
Haris Pilton Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2009 Hva gjør du hvis du må veldig på do, om jeg tør spørre? Det må jo bare gå galt hvis du ikke får til å knipe. Åh, er det sånn at man liksom kniper lårene mot hverandre? På en måte?
Gjest virvelvind Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 Åh, er det sånn at man liksom kniper lårene mot hverandre? På en måte? Nei, man kniper inni på en måte. Prøv å holde igjen strålen neste gang du tisser
Haris Pilton Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2009 Nei, man kniper inni på en måte. Prøv å holde igjen strålen neste gang du tisser *går på do og prøver*
Haris Pilton Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. mars 2009 Jeg tror jeg klarte det! Den nederste delen av magen min kniper seg litt også. Det er vanlig eller? Og jeg kjenner egentlig bare så vidt at jeg kniper nedentil. Skal man kjenne det godt?
Gjest virvelvind Skrevet 9. mars 2009 #11 Skrevet 9. mars 2009 Tror du kjenner det bedre etterhvert som musklene blir sterkere, trene trene trene!
Gjest Shelob Skrevet 10. mars 2009 #12 Skrevet 10. mars 2009 Ja du kjenner det mye bedre etterhvert, bare fortsett. Kjør gjerne repetisjoner i sett som du ville gjort på helsestudio. 5 x 15 et par ganger om dagen vil gjøre underverker. Tungt til å begynne med, men går som en lek etterhvert. Kåt blir man også!
Gjest KateW Skrevet 10. mars 2009 #13 Skrevet 10. mars 2009 Gå på do, tiss, stopp strålen. Det er de musklene du skal bruke. Det kjennes som om du drar musklene i skjeden sammen og oppover. Jeg tenker på det som å "kjøre heis" med skjeden. Jeg gjør det på trikken, når jeg ser TV, stort sett hver dag. Med repetisjoner.
Gjest Miley Skrevet 10. mars 2009 #14 Skrevet 10. mars 2009 Jeg leste en bra beskrivelse en gang: Det skal kjennes ut som du prøver å suge opp spagetti med musa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå